Παραίτηση βόμβα του προπονητικού τιμ του Εορδαϊκού! ... Τα σενάρια διαδοχής

Καταιγιστικές, δραματικές και αιφνιδιαστικές εξελίξεις στη Πτολεμαΐδα
Τις παραιτήσεις τους υπέβαλαν από τον πάγκο της ομάδας ο προπονητής κ. Τσαγκαλίδης Κώστας και ο συνεργάτης του  κ. Θοδωρής Πακάλτσης
Η αιφνίδια παραίτηση του τεχνικού δίδυμου εν μέσω της καλής πορείας του Εορδαικού , βάζει σε σκέψεις πολλούς .


Οι δηλώσεις του κ. Τσαγκαλίδη Κώστα στη σελίδα μας :
«Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση είναι κυρίως αξιοπρέπειας αλλά και λόγοι για έλλειψη σεβασμού και επικοινωνίας προς τον πρόσωπό μου
Λόγω ηθικής και προσωπικής δέσμευσης που έχω στο σύλλογο αυτόν και στον κόσμο του, οφείλω να γνωστοποιήσω ως ελάχιστη υποχρέωσή μου πως αποφάσισα να παραιτηθώ από τα καθήκοντά μου, καθώς η φιλοσοφία, η σκέψη και ο τρόπος λειτουργίας συγκεκριμένων ανθρώπων στη διοίκηση και το ποδοσφαιρικό τμήμα δεν συνάδουν με τα δικά μου πιστεύω ως προπονητή και ως ανθρώπου περί αντίληψης του ποδοσφαίρου.
Είμαι πολλά  χρόνια στο χώρο του ποδοσφαίρου και δεν θα επιτρέψω κανέναν να με προσβάλει και να επεμβαίνει στο έργο μου.

Τελειώνοντας να ευχαριστήσω όσους συνεργάστηκα μαζί τους και να ξέρουν ότι αν κάποιον αδίκησα,  ή αν κάποιον επιβράβευσα να γνωρίζουν ότι ήμουν απόλυτα δίκαιος με όλους και πραγματικά έχω καθαρή την συνείδησή μου. Εύχομαι καλή συνέχεια στην ομάδα.»

Τα σενάρια διαδοχής 
Τα σενάρια διαδοχής δίνουν και παίρνουν από τη στιγμή που έγναν γνωστές οι παραιτήσεις του κ. Τσαγκαλίδη Κώστα και του συνεργάτη του κ. Πακάλτση Θοδωρή .
Οι πληροφορίες της σελίδας μιλάνε  για δύο περιπτώσεις διαδοχής μία από την πόλη  της Κοζάνης , και μία από την Πτολεμαίδα.Και οι δύο βρισκόταν στο γήπεδο την Κυριακή το μεσημέρι στον αγώνα του Εορδαικού με το Βελβεντό
Η σελίδα γνωρίζει τα ονόματα των δύο υποψηφίων αλλά για ευνόητους λόγους δε τα δημοσιοποιεί  Μάλιστα οι πληροφορίες μιλάνε γαι φαβορί στον πάγκο του Εορδαικού την πρώτη περίπτωση που έχεται από Κοζάνη μεριά

Σχόλια

  1. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο Κ.ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΟΤΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΗ....ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ///ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ???ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επιτέλους ας ξεσηκωθεί αυτή η πόλη......ας μπει μια σωστή διοίκηση...!!!ακαδημία δν ειναι ο εορδαικος...κ.λιάμη θα μας κανετε να μην ξαναπατησουμε στογηπεδο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με το ζορι ρε παιδι μου να παιξουν τα παιδια τους....ας παιξουν αυτοι που αξιζουν κ προεδρε...ακαδημια θελετε να κανετε τον εορδαικο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι τωρα με τον κωνδη ολα θα αλλαξουν .....ας βαζει τους ασχετους για να ευχαριστησει τους μπαμπαδες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μερικοι δεν εχουν καταλαβει την αξια του εορδαικου....! Προεδρε ο γιος σου δεν μπορει να κουνηθει με το ζορι να παιξει...ξεφτιλα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χωρις τσαγκαλιδη και πακαλτση δεν παμε πουθενα....πρεπει να αλλαξουμε προεδρο για να παει μπροστα η ομαδαρα μας...τον γιο του προεδρου τον ειδαμε σε πολλα ματσ το παλικαρι δεν ειναι ακομα ετοιμος να σηκωσει αυτο το βαρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.