Αλλαγή σκυτάλης στον Εορδαϊκό - Επιβεβαίωση της σελίδας μας .... ο Γιάννης Κουλίδης στον πάγκο του Εορδαϊκού!

Μετά την παραίτηση του Αλέξη Αλεξίου το διοικητικό συμβούλιο του ΕΟΡΔΑΙΚΟΥ

   Ανακοίνωσε  τα εξής.
1. Ο Εορδαϊκός ανακοινώνει ότι λύθηκε η συνεργασία της ομάδας με τον προπονητή Αλέξη  
    Αλεξίου. 
 Η διοίκηση του Εορδαϊκού ευχαριστεί  θερμά τον προπονητή και φίλο Αλέξη Αλεξίου για την έως τώρα πολύτιμη  συμβολή του στην πορεία του συλλόγου και του εύχεται καλή συνέχεια στην σταδιοδρομία του.

2. Τη θέση του προπονητή αναλαμβάνει ο Κουλίδης Γιάννης προπονητής UEFA A’ και Παλαιός ποδοσφαιριστής της ομάδας του Εορδαϊκού που έκανε χρέη τεχνικού Διευθυντή.



Ρωτήσαμε το Γιάννη Κουλίδη για τα καινούργια καθήκοντα που ανέλαβε να μας πει δυο λόγια.
"Πρώτα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή και άνθρωπο Αλέξη Αλεξίου για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το διάστημα που ήταν στην ομάδα μας.
Βοήθησε την ομάδα μας μάθαμε από αυτόν αλλά η μοίρα των προπονητών είναι γνωστή. Του εύχομαι και εγώ καλή συνέχεια.
Όσο για εμένα θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση που με εμπιστεύεται και σε αυτό το 
Πόστο.
Ο Εορδαϊκός είναι μεγάλο όνομα όμως εγώ πιστεύω στις δυνατότητες μου, γιατί γνωρίζω το ποδόσφαιρο καλά.
Πιστεύω σε αυτά τα παιδιά που έχουμε και όνειρο μου είναι να δω την ομάδα μας στις μεγάλες κατηγορίες.
Ζητάω τη στήριξη  και την υπομονή του  κόσμου γιατί πρέπει να χτίσουμε την αυριανή ομάδα που θέλουμε όλοι."

Σχόλια