Νίκος Αθανασιάδης: Κύριοι εκεί στη Σιάτιστα ...! - απάντηση στην ανακοίνωση του Μακεδονικού Σιάτιστας


Διάβασα μια ανακοίνωση που έβγαλε το γραφείο τύπου του Μακεδονικού Σιάτιστας. Διαβάζω και βλέπω ότι αναφέρεται σε τερματοφύλακα, σε προπονητή, σε σχέση φιλίας και πολλά άλλα. Επειδή φωτογραφίζεται το όνομά μου θα ήθελα να πω τα εξής.
Κύριοι εκεί στη Σιάτιστα να σας θυμίσω ότι εσείς με καλέσατε για να μιλήσουμε, για να έρθω στην ομάδα σας.


Επίσης να σας θυμίσω ότι εσείς ήσασταν αυτοί που μου κάνατε πρόταση για να αναλάβω και τις ακαδημίες σας και τους μικρότερους τερματοφύλακες.

Επίσης εσείς ήσασταν αυτοί που μου είπατε ότι θέλατε να έρθω από το καλοκαίρι … [τότε δεν ήταν ο φίλος μου και προπονητής Θεόφιλος Παπαδόπουλος] μάλλον γι’ αυτό και δεν μιλήσαμε.
Να σας πω κύριοι ότι η αξία του κάθε παίκτη του κάθε προπονητή ακόμη και της κάθε διοίκησης φαίνεται σε πορεία χρόνων και όχι σε μια πορεία  φωτοβολίδας.

Εδώ όμως πρέπει να πω και το εξής ... 

Κύριοι εκεί στη Σιάτιστα πρέπει να καταλάβετε ότι όταν θα μπαίνετε στην διαδικασία να μιλάτε με έναν παίκτη και δίνετε τα χέρια, τότε θα πρέπει να υλοποιείτε την συμφωνία κι όχι την τελευταία ημέρα των μεταγραφών, να ισχυρίζεστε διάφορα και να τον αφήνετε στην ουσία χωρίς ομάδα. … αλλά όταν σαν ομάδα χάνεις τα ίδια σου τα παιδιά (Σιάτιστα) τότε φταίeι κάτι άλλο πέρα από τον προπονητή κι έναν φίλο, όπως είπατε.



Όσο αφορά τους τερματοφύλακες που έχετε στο σύλλογό σας, εύχομαι ότι καλύτερο στα παιδιά. Έστω το λίγο που τους γνώρισα μου έδειξαν ότι είναι παιδιά που το αγαπάνε κι έχουν όρεξη για δουλειά! 

Σχόλια