Κώστας Χάϊτας: Επαγγελματικοί λόγοι δε μ' αφήνουν να συνεχίσω στην προεδρία του Μακεδονικού Σιάτιστας

Σίγουρα μια ανακοίνωση ξεκινάει με ευχαριστήρια αλλά η δικιά μου δεν θέλω να είναι τυπική, γιατί απλά ήταν ένα φανταστικό ταξίδι με υπέροχους ανθρώπους. Συνδιοικούντες που αγωνίζονται με το αίμα τους και όλη τους την καρδιά για την ομάδα, παίκτες απίστευτοι όλοι και κυρίως αναφέρομαι στην ανθρώπινη τους πλευρά.

Ο λόγος της παραίτησης μου είναι ότι οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις έχουν μεταφερθεί εδώ και κάποιους μήνες στην Κρήτη, γι αυτό και απουσίαζα  το τελευταίο διάστημα από την ομάδα. Ένας πρόεδρος πρέπει να είναι παρών και να αγωνίζεται καθημερινά για οποιαδήποτε θέμα, πόσο μάλλον όταν εκπροσωπεί μια από τις πιο ιστορικές ομάδες του νομού Κοζάνης που είναι ο Μακεδονικός Σιάτιστας.

Το ποδόσφαιρο για μένα είναι αγάπη, είναι πάθος και ο Μακεδονικός Σιάτιστας έγινε η οικογένεια μου. Αγάπησα αυτήν την ομάδα τόσο πολύ που είναι ένα από τα κομμάτια της ζωής μου που μου λείπουν από την καθημερινότητα μου στην Σιάτιστα. 

Ένας από τους μεγάλους μας στόχους ήταν η άνοδος στην Γ Εθνική, που δυστυχώς δεν καταφέραμε να πετύχουμε αλλά είμαι σίγουρος ότι θα συνεχιστεί η προσπάθεια από τους πολύ αξιόλογους ανθρώπους που εκπροσωπούν αυτήν την ομάδα. Αυτό που πετύχαμε και το θεωρώ πιο σημαντικό είναι να ενώσουμε αυτήν την ομάδα να την κάνουμε οικογένεια, να συνεχίσουμε την ιστορία της και να δίνουμε την δυνατότητα σε μικρά παιδιά να απολαμβάνουν το παιχνίδι που λέγεται ποδόσφαιρο και που τονίζω πρόκειται για ένα παιχνίδι που πρέπει να απολαμβάνουμε και μέσα αλλά και έξω από τον αγωνιστικό χώρο.

Χαίρομαι και ήταν μεγάλη μου τιμή που μου δόθηκε η ευκαιρία να υπηρετήσω αυτήν την ομάδα τα 3 τελευταία χρόνια, χαίρομαι γιατί λέξεις όπως ΣΥΝΟΛΟ, προτάσεις όπως «ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ», ήταν αυτονόητα από την πρώτη στιγμή και δεν κοπιάσαμε καθόλου να τα χτίσουμε, δεν μας συνεπήρε το σύγχρονο πνεύμα του ποδοσφαίρου και παραμείναμε στον δρόμο των απλών ανθρώπινων αξιών.

Επειδή θα μπορούσα να γράφω για ώρες και δεν θέλω να κουράσω, ευχαριστώ για το υπέροχο ταξίδι που έζησα, ευχαριστώ για όλα τα συναισθήματα χαράς αλλά και πίκρας που γεύτηκα, ευχαριστώ όλες τις «αντίπαλες» ομάδες που κάνουν έναν πολύ δύσκολο αγώνα για να κρατηθεί το ποδόσφαιρο στην Κοζάνη, ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που συνεργάστηκα και ευχαριστώ τους ανθρώπους που αγωνίστηκαν για αυτήν την ομάδα υποσχόμενος πως θα είμαι δίπλα τους όσο λειτουργούν με τους παραπάνω γνώμονες, και όσο μου το επιτρέπει η απόσταση. Καθαροί απλά και αγωνιστές με την καρδιά τους.    

Ευχαριστώ από ΚΑΡΔΙΑΣ….
Χάιτας Κωνσταντίνος

Σχόλια