Πήρε Παναγιώτη Μαλούτα η Κοζάνη | φωτο


Ακόμα έναν νεαρό ποδοσφαιριστή απέκτησε η ομάδα της Κοζάνης.  Πρόκειται για τον  Παναγιώτη Μαλούτα γεννημένο το 1997 που την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε με επιτυχία στον Μακεδονικό.
 
Ο νεαρός μεσοεπιθετικός, είχε ένα καλό πρωτάθλημα αφήνοντας πολύ καλές εντυπώσεις.
Ο  20χρονος Παναγιώτης Μαλούτας ξεκίνησε από τις ακαδημίες της ΑΕ Κοζάνης στη συνέχεια αγωνίστηκε στις Ελπίδες ΑΕ Κοζάνης στην ΑΕ Κοζάνης, στον Εθνικό Βατερού και πέρυσι όπως προαναφέραμε φόρεσε τα χρώματα του Μακεδονικού Κοζάνης.



Μακεδονικός Κοζάνης: Καλή επιτυχία Παναγιώτη στη νέα σου ομάδα.
Η διοίκηση, ο προπονητής και οι πρώην συμπαίκτες στον Μακεδονικό του Παναγιώτη Μαλούτα του εύχονται υγεία και καλή επιτυχία στην νέα του ομάδα. 
Η διοίκηση του Μακεδονικού επίσης τόνισε πως "είναι χαρά μας τέτοια άψογα  παιδιά και καλοί αθλητές σαν τον Παναγιώτη να φοράνε και να τιμούν τη φανέλα του Μακεδονικού "


Το ευχαριστώ του Παναγιώτη Μαλούτα 
"Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλη την οικογένεια του Μακεδονικού, Διοίκηση προπονητή και συμπαίκτες.
Ήταν χαρά μου που ήμουν για ένα χρόνο μέλος αυτής της ομάδας.  
Ήταν μια πολύ καλή χρονιά που θα μείνει χαραγμένη στο μυαλό μου. 
Πρόσφερα στην ομάδα και  πήρα από αυτήν  πράγματα τα οποία θα μου φανούν χρήσιμα στη συνέχεια. Εύχομαι σε όλους στον Μακεδονικό υγεία και να πετύχουν τους στόχους τους. "


Σχόλια