Μυροφορίδης: «Αν ξεκαθαρίσει η κατάσταση στον Ηρακλή, είμαι εδώ»

Ο πρώην τεχνικός διευθυντής σε Άρη, Ηρακλή και Απόλλωνα, Παύλος Μυροφορίδης μίλησε στον ARENA FM 89,4 για  τον Ηρακλή και το ενδεχόμενο να επιστρέψει ενώ αναφέρθηκε και στο πλάνο αναδιάρθρωσης του Γιώργου Βασιλειάδη.



Κάθε καλοκαίρι δεν έχω κάτι δεδομένο, στον Ηρακλή τότε, πήραμε τότε νέα παιδιά με δίψα».

Για το σχέδιο αναδιάρθρωσης του υφυπουργού αθλητισμού:
«Τα πράγματα είναι απλά. Έχουμε υπουργό ανίκανο να διοικήσει, έχουμε φτάσει 15 Ιουνίου και δεν ξέρουμε προγραμματισμό , ποιες ομάδες,πόσες και πάμε για εξυγίανση με τον Κισσαμικό, την Κέρκυρα και τον Πλατανιά. Χρειάζεται μία πρόταση για πέντε χρόνια, με πλάνο συγκεκριμένο. 

Θα έχει άσχημες εξελίξεις αν δεν έχει  πλάνο η επόμενη μέρα. Δε βοηθάς το ποδόσφαιρο με αυτό τον τρόπο. Η πρώτη σκέψη μου είναι πάμε όπως είναι και από την επόμενη χρονιά να γίνει η αναδιάρθρωση με πλάνο , αυτό όντως μπορεί να βοηθήσει, αν γίνει φέτος μόνο για πολιτικούς λόγους θα καταστρέψει το ποδόσφαιρο».

Για τον Ηρακλή:
«Ο Ηρακλής ένα θέμα είναι να γίνει η ΠΑΕ, αυτό είναι πιο σημαντικό, είναι σίγουρο ο Μυροφορίδης θα επιστρέψει σε ένα χρόνο, σε δύο δεν ξέρω ίσως βέβαια και ποτέ. Χρειάζεται όραμα στον κόσμο και να προχωρήσει η ομάδα. Βιωσιμότητα με πολυμετοχικότητα δεν υπάρχει , αυτό είχε ο Παναθηναϊκός και χρωστάει. 

Οι άνθρωποι που  διοικούν τον Ηρακλή, είναι αξιόλογοι, τον αγαπούν και φέτος έκαναν μία προσπάθεια. Αν μεταφερθεί η πραγματικότητα ο κόσμος θα στηρίξει. Είπα ότι αυτό που έχω στο μυαλό μου, μπορώ να το κάνω με ένα Ηρακλή καθαρό, τίμιο και αυτόνομο. Για να γίνει πρέπει να υπάρχει επενδυτής, ο Μυροφορίδης δεν μπορεί να δώσει όραμα. 
Νοικοκύρη χρειάζεται ο Ηρακλής.

Αμφισβητήθηκα και στον Ηρακλή και στον Απόλλωνα, στον Άρη αναγνωρίστηκα κατά τη διάρκεια της σεζόν και το εισέπραξα κατά τη διάρκεια ενώ στις άλλες ομάδες στο τέλος».

Για τον Σπύρο Παπαθανασάκη:

«Έλεγε άλλα το πρωί, άλλα το μεσημέρι και άλλα το βράδυ…καμία λογική. Εγώ διάβαζα πως λειτουργούσε, τι έκανε, ο Γιαννακόπουλος, καλό θα ήταν όλοι να διαβάσουν τι έχει κάνει μόνο και μόνο για την αγάπη μιας ομάδας».

Για το Σταμάτη Βελλή:

«Ο Σταμάτης Βελλής δεν πρόκειται να έρθει στον Ηρακλή, αλλά σαν αυτόν δεν είναι απαγορευτικό να έρθει κάποιος. Πρώτα είναι Απόλλων Αθηνών και δεν είναι επαγγελματίας παράγοντας, να φύγει από μία ομάδα, ίσως είναι ο τελευταίος ρομαντικός του ποδοσφαίρου στη χώρα μας

Μιλάω με δύο ομάδες από τη μεγάλη κατηγορία, μήπως μπορέσω να κάνω αυτό που θέλω στο μυαλό μου. Αν στον Ηρακλή ξεκαθαρίσουν τα πράγματα, σύσταση ΠΑΕ, επενδυτής και έχουν στο Μυροφορίδη στο μυαλό τους, θα είμαι εδώ, ξεκάθαρα».

πηγή: arenafm.gr 

Σχόλια