Θοδωρής Ακριτίδης: Παθιάζομαι για τη νίκη , σε κάθε παιχνίδι ο στόχος μου είναι να αφήσω ανέγγιχτη την εστία μου! - Είμαι πολύ περήφανος που θα αγωνιστώ στην ομάδα του Μακεδονικού

Το νέο απόκτημα του Μακεδονικού Κοζάνης, ο νεαρός Θοδωρής Ακριτίδης μίλησε στη σελίδα μας για τη μεταγραφή του στο Μακεδονικό, τους στόχους του και τις φιλοδοξίες του. 


1.Πόσο χρονών είσαι από πού ξεκίνησες το ποδόσφαιρο και σε ποιες ομάδες;
Είμαι 19 ετών. Ξεκίνησα το ποδόσφαιρο σε ηλικία των 8 χρόνων, η πρώτη μου ομάδα ήταν ο Ολυμπιακός Κοζάνης.
Η πρώτη μου χρονιά σε ανδρικό ήταν στις ΕΛΠΙΔΕΣ ΑΕ Κοζάνης (Β’ τοπικό) όπου αγωνίστηκα για ένα έτος.
Έπειτα αγωνίστηκα για μια σεζόν στον ΑΣ Βελβεντό (Α’ τοπικό) και μια σεζόν στην ΑΕΠ (Γ’ Εθνική). Πέρυσι έπαιξα στον Παννεαπολικό (Α’ τοπικό Πειραιά).


2.Πως νιώθεις που είσαι επίσημα παίκτης  του Μακεδονικού και τι έπαιξε ρόλο να καταλήξεις στην ομάδα;

Είμαι πολύ περήφανος που θα αγωνιστώ στην ομάδα του Μακεδονικού καθώς πιστεύω πως είναι μια ομάδα με φιλοδοξίες και όνειρα για τους νεότερους ποδοσφαιριστές.

3.Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι;
Οι προσωπικοί μου στόχοι είναι να βελτιώσω μέσα από τις προπονήσεις τα αδύναμα μου σημεία και να αποκτήσω εμπειρία μέσα από τα παιχνίδια .

4.Ποια είναι τα πρότυπα σου;
Πρότυπο μου αποτελεί ο Αντώνης Νικοπολίδης. Η καριέρα του αποτελεί παράδειγμα ποδοσφαιρικού πάθους. Η δύναμη και το σθένος του φαίνονταν σε κάθε αγώνα όπως και η αγάπη του για το ποδόσφαιρο.


5.Τι θα μπορούσε να σε φτιάξει μέσα στο γήπεδο και τι να σε χαλάσει;
Παθιάζομαι για τη νίκη , σε κάθε παιχνίδι ο στόχος μου είναι να αφήσω ανέγγιχτη την εστία μου. Αυτό που με φτιάχνει μέσα σε ένα παιχνίδι είναι η συνεργασία ,το πάθος για τη νίκη . Αυτό που με χαλάει είναι η αδικία.

6.Τι στοιχεία πρέπει να έχει ένας τερματοφύλακας;
Ένας τερματοφύλακας πρέπει να έχει πρώτα από όλα ταχύτητα σκέψεις , σταθερότητα και να είναι πολύ καλός με τα πόδια.

7.Πως βλέπεις το νέο πρωτάθλημα;
Το νέο πρωτάθλημα θα είναι πολύ δυναμικό και απρόβλεπτο. Όλες οι ομάδες εξοπλίστηκαν  κατάλληλα για την επίτευξη των στόχων τους.

8.Μια ευχή για τη νέα σεζόν που ξεκινάει;
Εύχομαι να έχουν όλοι μια καλή χρονιά χωρίς τραυματισμούς.



Σχόλια