Καληνύχτα ΦΣ Κοζάνη... Ένας ρομαντικός φίλαθλος

                

Όλοι εμείς νομίζουμε ότι αυτό που συμβαίνει στα μέρη μας είναι ποδόσφαιρο...Ε όχι κύριοι αποτελεί δυσφήμιση, κακοποίηση και  διακωμώδηση του. Καληνύχτα ΦΣ Κοζάνη...

Φίλε μου Γιώργο καλησπέρα. Κάποτε τα λόγια μου τα έκανες άρθρο. Πριν 18 μήνες συνταξιούχε μου συνάδελφε τα λέγαμε για την αποβολή του Τραυλού... παραμονή του ντέρμπι με την ΑΕΠ. Πλέον τί να σου πω? 

Είσαι άξιος συγχαρητηρίων για το λειτούργημα σου και για όλες τις οικογένειακες ώρες τις οποίες αφαιρείς και τις προσθέτεις στο κακόμοιρο Κοζανίτικο ... ποδόσφαιρο. Κλήθηκα και εγώ κάποτε με την ομάδα μας τελευταία στο περιφερειακό, όταν πηδούσαν όλοι απ' το καραβάκι, μετά από 5 συνεχή χρόνια στο περιφερειακό.

Όχι δεν ήταν η Κοζάνη. Στα δύσκολα πάντα όμως ο πάσχων της μπάλας μένει μόνος. Τα πυροτεχνήματα είναι καλά, μαζεύουν κόσμο αλλά αλλά ..αλλά κρατάνε λίγο...Τι να πω λοιπόν ...Μόνο ότι μας λυπάμαι. Κι εσένα, κι εμένα, και όλα αυτά τα παιδιά που προσπαθούν να παίξουν ποδόσφαιρο, και τους γονείς που ζουν με το όνειρο ότι το παιδί θα κάνει μεγάλη καριέρα και θα 'κονομήσουν. 

Ολοι εμείς νομίζουμε ότι αυτό που συμβαίνει στα μέρη μας είναι ποδόσφαιρο...Ε όχι κύριοι αποτελεί δυσφήμιση, κακοποίηση και  διακωμώδησή του. Καληνύχτα ΦΣ Κοζάνη...

Ένας ρομαντικός φίλαθλος

Σχόλια