Δημήτριος Καραδήμος: " Λοιπόν αγαπούλες.. . Παλιό και σάπιο σημαίνει, σε Καρυοχώρι και Νεάπολη, να πετάνε εκτός γηπέδου τον ιατρό του Εορδαϊκού..."



Λοιπόν αγαπούλες.. Σχετικά με την ανάρτηση του υποψήφιου προέδρου της Ε.Π.Σ Κοζάνης Γιαννης Αποστολου  και την πρωτοφανή ευθιξία ορισμένων έχω να πω το εξής ως παθών ιατρός.. Ξέρετε τι σημαίνει παλιό και σάπιο?? 

Παλιό και σάπιο σημαίνει ,σε Καρυοχώρι και Νεάπολη, να πετάνε εκτός γηπέδου τον ιατρό του Εορδαικού νομίζοντας ότι έτσι θα σπάσει ο τσαμπουκάς (λογική του 1900).. Κι όλα αυτά επειδή δεν άρεσαν όσα έλεγα τότε και τελικά ο συλλογισμός μου αποδείχθηκε ορθός.. Το τι ηλίθιες απαντήσεις έλαβα , όταν προσπαθούσα να καταλάβω το λόγο που γίνονταν αυτό , δε λεγεται.. 

Το σίγουρο είναι ότι ο ΚΑΠ βάσει του οποίου διοργανώνονται τα πρωταθλήματα δεν ανέφερε κάτι τέτοιο.. Ο,ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ.. Στο μεταξύ επειδή οι Κοζανίτες δε με γνώριζαν φατσικά καθότι νέος στο κουρμπέτι , χρησιμοποίησαν εγχώριους Εορδαίους Ιούδες , που προκειμένου να αποκτήσουν και μια πρόσβαση σε ιατρό έρχονταν κι αντί φιλιού κάνανε χειραψία.. Νόμιζαν ότι κατέβηκα από καμία σπηλιά και θα χαιρόμουν με τη δήθεν αποδοχή .. Εγώ είχα καταλάβει ήδη τον ύπουλο ρόλο τους όχι τόσο απέναντι μου αλλά κυρίως απέναντι στον Εορδαικό...

 Τους άφηνα ωστόσο να πλέουν σε πελάγη ψευδαισθησιακής ηδονής.. Καταλάβατε τώρα την τακτική που χρησιμοποιεί το σάπιο και το παλιό στη χώρα.. Σε όλους τους τομείς της κοινωνίας.. Από τα νοσοκομεία , τα σχολεία, τα πανεπιστήμια και την πολιτική έως τα γήπεδα.. Γιατί το γήπεδο είναι ο καθρέπτης αυτής της μεταπολιτευτικής παλιοκοινωνίας .. Κι επειδή αυτή η τακτική βολεύει το παλιό πολιτικό σύστημα,  αυτό με τη σειρά του προσπαθεί με νύχια και με δόντια να τη συντηρήσει.. Για αυτό ξεμείνατε από νέα ελληνόπουλα που την κοπανήσανε..

 Γι' αυτό και τα ίδια σας τα παιδιά θα φύγουν για κάπου αλλού πιο καθαρά πιο αξιοκρατικά.. Όπως και ο υπογράφων το κείμενο.. Η υποψηφιότητα μου για την Ε.Π.Σ Κοζάνης πέρα από ουσιαστική έχει και συμβολικό χαρακτήρα.. Είναι ένα μήνυμα σε όλους της γενιάς μου, ότι μπορούμε να σταθούμε απέναντι στο bullying  του παλιού..  Αυτά.. Καλές εκλογές είπαμε..? ?Δεν ειπαμε..Ε ας πούμε.. 

Η υποψηφιότητα μας δεν είναι ένα εκωλαπτομενο τσιφλίκι αλλά ένα κάλεσμα για ουσιαστική συνεργασία των ποδοσφαιρόφιλων με σκοπό ένα καλύτερο αύριο για το ποδόσφαιρο του τόπου μας.. Κι αν κάποιους τους πλήγωσα με αυτά που έγραψα, σας διαβεβαιώ ότι πριν 2 χρόνια εγώ απογοητεύτηκα περισσότερο.. 

Τα φιλιά μου!

Δημήτριος Καραδήμος



Σχόλια