Μεταγραφικές βόμβες από τη Θύελλα Φιλώτα

ο Αντώνης Μαρκόπουλος
στην Θύελλα Φιλώτα 
Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες της ιστοσελίδας μας η Θύελλα Φιλώτα που συμμετέχει στην Α' κατηγορία της ΕΠΣ Φλώρινας, απέκτησε τους εξής ποδοσφαιριστές:
Μπάμπαρης Ανδρέας, Μαριορίδης Κώστας, Μαρκόπουλος Αντώνης, Ιωαννίδης Γιώργος, Ρούντος Παντελής, Σιδηρόπουλος Γιώργος, Νικηφορίδης Γιάννης. Επίσης κάποιες ακόμα περιπτώσεις ποδοσφαιριστών είναι πολύ κοντά σε οριστική συμφωνία ενώ από το περσινό ράστερ ανανέωσαν την συνεργασία τους ο προπονητής Νταμπίζας Στέλλιος και σχεδόν το σύνολο των ποδοσφαιριστών! Αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις από την διοίκηση της ομάδας!

Σχόλια

  1. Αυτοι ειναι με τους μεγαλοπαραγοντες που θαβουν τους παικτες τους πισωπλατα??? χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τασουλη μεγαλο ζορι τραβας επειδη δεν σε κρατησανε αγορι μου!!! εχεις ξεφυγει και κατηγορεις παραγοντες που ηρθαν να σε βρουνε και να σε ξοφλησουνε ενω δεν θα εμενες και την νεα χρονια...προσεχε γιατι τετοιες συμπεριφορες θα τις βρεις μπροστα σου...

      Διαγραφή
    2. ο τασουλης ποιος ειναι ρε φιλε??

      Διαγραφή
  2. τασουλη μη βγαζεις τοση κακια επειδη δεν σε κρατησανε....εχεις ξεφυγει λιγο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τασουλη μη βγαζεις κακια γιατι δεν σε κρατησανε.εχεις ξεφυγει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπον για να πουμε λιγο τα πραγματα με το ονομα τους. Πριν λιγο με πηρε τηλεφωνο ενας στενος φιλος μου ο οποιος μπηκε εδω μεσα για να δει τι μεταγραφες εκανε ο φιλωτας και ειδε αυτα τα σχολια και μου ειπε οτι αναφερεται το ονομα μου. Επειδη εγω δεν εχω σχολιασει (εχω σοβαροτερα πραγματα να κανω απο το να ασχολουμαι με τον φιλωτα) Να ενημερωσουμε λιγο τους αναγνωστες της σελιδας οτι εμενα δεν με εδιωξε κανεις απο τον φιλωτα και οτι εφυγα σαν κυριος αφου πρωτα βοηθησα την ομαδα να παρει την ανοδο στην Α' κατηγορια. Και οσο για το ποιος εχει ξεφυγει αυτο ειναι αλλη ιστορια... Εγω σε οσες ομαδες εχω παιξει εχουν να λενε τα καλυτερα λογια για τον χαρακτηρα μου και για το αγωνιστικο μου επιπεδο. Τα συμπερασματα ας τα αφησουμε για τον κοσμο απο κει κ περα. Θα παρακαλεσω πολυ να μην ξαναδω το ονομα μου να αναγραφεται σε οτι εχει να κανει με τον φιλωτα. Οσο για τους παραγοντες που ηρθαν να με βρουνε για να με ξοφλησουνε ειναι αληθεια οπως επισης αληθεια ειναι οτι ενω επαιζα μια χαρα στη διαρκεια της σεζον αυτοι εβγαιναν και ελεγαν διαφορα για εμενα στα μαγαζια της πτολεμαιδας χωρις εγω να γνωριζω κατι. Αποτελεσμα?? να μου πεσει η ψυχολογια και να εχω πτωση στην αποδοση μου. Κατι που θα παθαινε οποιος ποδοσφαιριστης βρισκοταν στην θεση μου. Επισης οποιος βρισκεται στον χωρο του ποδοσφαιρου γνωριζει οτι ενας κανονας του ποδοσφαιρου ειναι και ο σεβασμος αλλα δυσυχως στον φιλωτα αυτος ο κανονας δεν υπαρχει και ας τους σεβαστηκα εγω ολους εκει απο την αρχη. Επισης να αναφερουμε οτι δεν ημουν ο μονος ποδοσφαιριστης που ειχα ασχημη μεταχειρηση απο την ομαδα. Και να ειναι σιγουροι μερικοι οτι αν θελησω να σχολιασω καπου θα το κανω ονομαστικα γιατι φοραω παντελονια. Τασος. ο τερματοφυλακας που ανεβασε κατηγορια τον φιλωτα και εφυγε σαν κυριος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τασουλη φασκεις και αντιφασκεις!!!Ενω λες οτι δεν ασχολεισαι με τον Φιλωτα ακομα και σε αυτο το σχολιο κατηγορεις τους ανθρωπους της ομαδας οπως εκανες και στο πρωτο σχολιο!!! Φυσικα και δεν σε εδιωξε κανεις απο τον Φιλωτα γιατι απο την πρωτη μερα των μεταγραφων και χωρις να ενημερωσεις κανεναν πηγες και ζητησες το δελτιο σου!Φυσικα στο δωσανε χωρις δευτερη σκεψη...Τελος εισαι ο μοναδικος που ζητησε να φυγει απο την ομαδα (γιατι καταλαβες οτι δεν ειχες ουτε μια πιθανοτητα να αγωνιστεις φετος)ενω στην ομαδα γινετε παρελαση ονοματων που αυτοπροτεινονται καθημερινα απο ολη την περιοχη του φιλωτα και της πτολεμαιδας!!!Τυχαιο?Δεν νομιζω...Ασε λοιπον τις πικρες και τις κακιες στην ακρη γιατι εισαι ο μοναδικος που κατηγορει μια ομαδα κοσμημα στην περιοχη για την λειτουργια της και την αξιοπιστια της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ο Φιλωτας περυσι ειχε μονο εναν τερματοφυλακα!!!Αρα οποιος και να ηταν θα ηταν ο τερματοφυλακας που πηρε το πρωταθλημα...η μπαλα εμπαινε στην περιοχη μονο απο διωξιμο των αντιπαλων!!! Αρε Τασο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τασούλη έχεις γίνει ρεζίλι βρε αγόρι μου. Τυχαίο που κάποιος στενός φίλος σου σε ενημέρωσε για τα σχόλια που γράφονται;;(δεν νομίζω γιατι εσυ ο ίδιος σου τα γράφεις) Τυχαίο που ο Anonymous22 Ιουλίου 2013 - 9:19 π.μ. ρίχνει ευθύνες στην διοίκηση ότι τον κατηγορούσε κατα την διάρκεια του πρωταθλήματος πίσω απο την πλατη του οπως αναφέρεις και εσυ στο δικο σου σχόλιο;; Λοιπόν επειδή καρδωθηκες ότι εσυ γράφεις τα ανώνυμα σχόλια καλό θα ήταν να σταματήσεις να ασχολείσαι με τον Φιλώτα. Και όσον αφορά την υπογραφή σου ως ο Τάσος ο τερματοφύλακα που ανέβασε κατηγορία τον Φιλώτα και έφυγε σαν κύριος χαλάρωσε λίγο. Ήσουν σε μια ομάδα όπου όλοι βοήθησαν για να πάρει το πρωτάθλημα Διοικηση Προπονητής Παίκτες και όσον αφορά την θέση που επαιζες δεν υπήρχε ανταγωνισμός και γιαυτο ήσουν βασικός. Και να ξέρεις κύριος δεν ειναι αυτός που οταν δεν τον υπολογίζει μια ομάδα στο ρόστερ της νέας χρονιάς μπαίνει σε blogs και κατηγορεί την διοίκηση ανώνυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αμα σε καλυπτει να πιστευεις οτι ασχολουμαι εγω με τον φιλωτα πιστευε το και ασε το κοσμο να βλεπει καλυτερα τι γινεται. Μεσα απο ενα ανωνυμο σχολιο που δεν γνωριζουμε ποιος εκανε αρχισατε να αναφερετε το ονομα μου χωρις να ξερετε αν ειμαι εγω. Φαινεται ποιος ασχολειται με ποιον πιστευω... Οσο για το αγωνιστικο μου επιπεδο οποιος τερματοφυλακας και να ηταν εγω θα επαιζα γτ το επιπεδο της επς φλωρινας ειναι πιο τραγικο κ απο επιπεδο αλανας. Εγω επαιζα στην επς κοζανης πριν ερθω στον φιλωτα κ ημουν απο τα ατομα που ξεχωριζα μεσα στην ομαδα μου. Φετος δεν θα επαιζα με τπτ αφου θα ειχα αντιπαλο τον μπουφον! χαχα! μεσανυχτα εχεις!! Αν δεν μου εριχναν την ψυχολογια οι μεγαλοπαραγοντες που με εκραζαν πισωπλατα οπως κ αλλα παιδια θα τριβατε τα ματια σας. Οσο για την ομαδα κοσμημα ισχυει. Αλλα απο εγκαταστασεις, παικτες, κ προπονητη ειναι κοσμημα γτ διοικηση που πανηγυριζει μαζι σου κ βγαινει πισωπλατα κ σε θαβει δεν ειναι διοικηση ποδοσφαιρικης ομαδας. Και οσο για το πρωτο σχολιο ξαναλεω πως αν το εκανα εχω θα ειχε το ονομα μου, οπως επισης ξαναλεω πως κ αλλοι παικτες ειχαν την ιδια μεταχειρηση με εμενα. Και δεν ειπα οτι ανεβασα μονος μου την ομαδα. Εννοειται πως βοηθησαν ολα τα παιδια κ πηραν αγωνες οπως πηρα κ εγω. Ο καθενας πηρε την ομαδα στις πλατες του καποιες φορες. Κ εγω δεν ασχοληθηκα ποτε με τον φιλωτα!! Αλλοι λενε πραγματα πισω απο την πλατη μου ακομη. Δεν πειραζει ομως! ροδα ειναι και γυριζει! Εσυ αμα περνουσες αυτο που περασα εγω στον φιλωτα να μην εφευγες και να καθοσουν να ανεχοσουν το πισωπλατο θαψιμο! Εγω εφυγα σαν κυριος γτ βλακας δεν ειμαι κ ουτε θα γινω ποτε. Και μην γραψεις αλλο σχολιο γτ δεν θελω να ασχοληθω αλλο μαζι σας. Καλη πορεια να εχετε και να πετυχετε τους στοχους σας. Εγω κακος ανθρωπος δεν υπηρξα ποτε μου κ ουτε θα υπαρξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τασο περυσι εφυγες απο την ασβεστοπετρα γιατι σου εφταιγε ο προπονητης που δεν σε εβαζε...φετος φευγεις απο μια ομαδα κοσμημα που λες και εσυ απο αποψη εγκαταστασεων-παικτων και προπονητη αλλα σου φταιει η διοικηση!!Λες και αλλη διοικηση δημιουργησε αυτες τις συνθηκες...Και που πας??Στην Ασβεστοπετρα στη β κατηγορια!!Καλα τοσο καλος τερματοφυλακας και αλλη προταση δεν ειχες???Σοβαρεψου γιατι οπως λες ο κοσμος βλεπει τι γινετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κανεις μεγαλο λαθος. Εφυγα απο την ασβεστοπετρα γτ ενω εκανα πολυ καλα παιχνιδια κ ειχαν αρχισει να με κοιτανε ομαδες ο προπονητης με εβγαλε απο την 11αδα χωρις λογο. Δεν θελω να μιλησω αλλο για τον φιλωτα γτ τις αποψεις μου ηδη νομιζω πως σου τις ειπα. Κ γυρισα στν ασβεστοπετρα γτ εκει η ανθρωποι της ομαδας με σεβονται κ με αγαπανε κ ποτε δεν μου εχουν κανει το παραμικρο κακο. Οσο για τις προτασεις που ειχα μερικες ηταν ελκυστικες αλλα στο ποδοσφαιρο δεν παιζεις μπαλα μονο για το χρημα... Μην μπεις στον κοπο να ξαναγραψεις γτ απαντηση δεν θα παρεις. Αρκετα πραγματα ειπαμε δημοσια! δεν ειναι για χορταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.