Νίκος Τραυλός: Είμαι πικραμένος από την ομάδα της Κοζάνης

Για το θέμα τον τελευταίων ημερών και την απομάκρυνση του από την ομάδα της Κοζάνης μετά από 5 χρόνια παρουσίας του, μίλησε ο Νίκος Τραυλός στο top-sport.gr. Ο 27χρονος αμυντικός αναφέρθηκε για το επίμαχο ματς με τον Πυρσό Γρεβενών, για τον πρόεδρο της ομάδας, την διοίκηση, τον κόσμο, τα οικονομικά προβλήματα, για το αν θα ξανά γύριζε στην Κοζάνη και πολλά ακόμη, δηλώνοντας πικραμένος για τον τρόπο με τον οποίο του φέρθηκαν στην ομάδα.

Η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε και με την παρουσία δύο αντιπροσώπων από τον Σύνδεσμο Φιλάθλων Κοζάνης ‘’ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ’’, όπου είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τις απόψεις του Τραυλού, έπειτα απ’ όσα έγιναν!

Αρχικά ο Νίκος μας μίλησε για τα Οικονομικά προβλήματα:

Μίλησα με τον κ. Μανώλη Αμπατζίδη και του είπα ότι η ομάδα μου χρωστάει αρκετά λεφτά, δεν πάει άλλο κάθε μέρα πήγαινε έλα Γρεβενά - Κοζάνη να έρχομαι με λεφτά από την τσέπη μου. Δώστε μου κάποια χρήματα για τις βασικές μου ανάγκες και σας χαρίζω και κάποια, ανέφερε χαρακτηριστικά. Εμείς χαρίζαμε χρήματα κάθε χρόνο και το κάναμε για την ομάδα, διότι θέλαμε το καλό της. Τώρα έχει ξεφύγει η κατάσταση και είμαι απλήρωτος έξι μήνες. Τα πρώτα λεφτά τα πήραμε τα Χριστούγεννα. Δεν έπαιρνα λεφτά ούτε για τις βενζίνες, που ήταν μέσα στην συμφωνία μας.

Έπειτα αναφέρθηκε στον πρόεδρο της ομάδας κ. Αγάπιο Γαβριηλίδη:

Ανέφερε πως μία μέρα μετά από το επίμαχο ματς με τον Πυρσό, όπου κατηγορήθηκαν αυτός και ο Κάλφας είχαν μία συζήτηση, χωρίς να τους αφήσει να αλλάξουν κουβέντα, λέγοντας του ο κ. Γαβριηλίδης πως ήταν απογοητευμένος από την εικόνα τους. Στην συνέχεια ο Τραυλός είπε πως μαζί με τον Κάλφα ενημερώθηκαν από τα ΜΜΕ ότι σταματάνε από τις υποχρεώσεις της ομάδας και αυτό τους πείραξε ιδιαίτερα, καθώς περίμεναν  να τους ενημερώσουν από κοντά για την απόφαση που πάρθηκε. Μας ξέρει τόσα χρόνια και είναι κρίμα, είπε χαρακτηριστικά

Για την διοίκηση:

Εγώ προσωπικά με αυτή την διοίκηση δεν πρόκειται να ξανά κάτσω να συζητήσω, γιατί με έθιξαν σαν ποδοσφαιριστή. Δηλαδή δεν γίνεται να με τιμωρήσει δύο μήνες και το καλοκαίρι να μου πει ξανά έλα στην ομάδα σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Και ο κόσμος δεν θα το ήθελε αυτό. Η διοίκηση μου έβγαλε πικρία.

Για το ματς με τον Πυρσό:

Στο ματς με τον Πυρσό μπορεί να μην έπαιξα καλά, αλλά αμυντικά ήμουν αρκετά καλός. Δεν έκανα τίποτα εσκεμμένα και ποτέ δεν έδηξα μέσα στο γήπεδο ότι επειδή είμαι απλήρωτος δεν θα παίξω κιόλας. Από την στιγμή που κατεβαίνω, θα παίξω αυτό που μπορώ, άλλο αν δεν μου βγαίνει ένα παιχνίδι! Χίλιες φορές να μην κατέβαινα μία βδομάδα προπόνηση και να έλεγα δεν θέλω να παίξω, παρά να μπω και να ξεφτιλιστώ. Δεν ήμασταν μόνο εγώ και ο Κάλφας σε εκείνο το παιχνίδι κακοί, όλη η εικόνα της ομάδας ήταν απαράδεκτη και την πληρώσαμε εμείς.

Για την ομάδα:

Εμείς σαν παίχτες βλέπαμε ότι η ομάδα μπορεί να κάνει το βήμα παραπάνω και δεν θέλαμε να δημιουργήσουμε κάποιο πρόβλημα, γιατί πιστεύαμε ότι μέχρι και το τέλος μπορούσαμε να διεκδικήσουμε την άνοδο και ήταν μια ευκαιρία για όλους. Πιστεύω και λόγο Λάρισας η ομάδα έπρεπε να κάνει διαφορετικές κινήσεις και έτσι δεν μπορείς να πας για άνοδο. Προσωπικά, όταν έπαιζα στον Πλατανιά η οργάνωση ήταν διαφορετική και για αυτό ο Πλατανιάς ανέβηκε τόσο ψηλά. Έτσι δεν πας πουθενά. Το κυριότερο είναι το οικονομικό, να είναι ο παίχτης τακτοποιημένος και από εκεί και πέρα να δεχτώ από την διοίκηση να κάνει κριτική στον καθένα μας και να έχει απαιτήσεις. Είμαστε πληγωμένοι από όλη την ομάδα.
Πάμε ταξίδια μεγάλα, περίπου δύο ώρες και η ομάδα δεν έχει ένα σάντουιτς να σου προσφέρει. Τα αφήνουν όλα στην τύχη και έτσι δεν γίνεται. Η οργάνωση είναι το Α και το Ω.
Το κλίμα στην ομάδα όλο αυτό τον καιρό ήταν πολύ καλό και για αυτό η Κοζάνη έχει κάνει μια αξιόλογη πορεία.
Επίσης επισήμανε πως στην αρχή της χρονιάς είχε πρόταση από τον Πυρσό Γρεβενών αλλά προτίμησε την Κοζάνη διότι είχε στόχο την άνοδο.

Για τους αγώνες της Κοζάνης μέσα στην χρονιά:

Εμείς φέτος πληρώσαμε στην ουσία, κάποια ματς στην έδρα μας που χάσαμε τους βαθμούς χωρίς λόγο και θα ήμασταν ασφυκτικά πίσω από την Λάρισα.

Για τον κόσμο:

Φέτος ο κόσμος ήταν εκπληκτικός, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Το έδειξε και στο ματς με την Λάρισα ότι η ομάδα αν διεκδικούσε όλα τα χρόνια κάτι καλύτερο, το γήπεδο θα ήταν συνεχώς γεμάτο. Μετά από τόσα χρονιά ο κόσμος γύρισε στο γήπεδο και αυτό ήταν θετικό. Παρά την βαριά ήττα με 1-4, κανείς δεν μας αποδοκίμασε και όλοι έκατσαν και μας χειροκρότησαν.   

Θα ξανά γυρνούσες στην Κοζάνη:

Με μία άλλη διοίκηση θα το έκανα. Την ομάδα την έχω αγαπήσει, έχω αγαπηθεί και δεν ήθελα να φύγω. Στην ουσία με έδιωξαν δεν έφυγα.

Μέχρι να τελειώσει η χρονιά τι θα κάνεις(;):

Τώρα θα τρέχω μόνος μου, λίγο γυμναστήριο για να διατηρούμε σε καλή κατάσταση και θα περιμένω να φτάσω ο Ιούλιος να πάρω το δελτίο μου και να δω τι προτάσεις θα έχω.

Τι δεν θα ξεχάσεις μετά από 5 χρόνια παρουσίας σου στην ομάδα:

Περισσότερο θα θυμάμαι τα δύο ματς με την Λάρισα, ειδικά το δεύτερο στην έδρα μας όπου είχε 2.500 κόσμο στην κερκίδες. Επίσης μεγάλη εμπειρία ήταν όταν παίξαμε με τον Παναθηναϊκό για το θεσμό του Κυπέλλου. Το να παίζεις αντίπαλος με τον Τζιμπρίλ Σισέ είναι απίστευτο συναίσθημα. 
Να πούμε πώς ο Τραυλός ήταν για 5 χρόνια στις ακαδημίες του Παναθηναϊκού, ενώ πέρασε και από την ομάδα του Πλατανιά, όπου αγωνίστηκε για 3,5 χρόνια.
Τελειώνοντας την συνέντευξη του ο Νίκος Τραυλός είπε πως ο καλύτερος προπονητής που είχε συνεργαστεί ήταν ο Γιάννης Χριστόπουλος στις ακαδημίες του Παναθηναϊκού.
Επιμέλεια: Τσαρτσιανίδης Χρήστος - www.top-sport.gr

Σχόλια