Αφιέρωμα στην Γρεβενιώτισσα αθλήτρια Πολυξένη Παπαθεοδώρου (φωτο)

Με λένε Παπαθεοδώρου Πολυξένη (Τζένη), κατάγομαι από τα Γρεβενά και είμαι απόφοιτη του Τ.Ε.Φ.Α.Α του Α.Π.Θ της Θεσσαλονίκης.
Ασχολήθηκα από τα 10 μου χρόνια μέχρι τα 17 μου με τον στίβο σε ομάδα των Γρεβενών με προπονητή τον... κ. Μπασδέκη Αστέριο.

Μετά από πολλά χρόνια αποχής από τα γήπεδα, αποφάσισα να ξανά ασχοληθώ με τον στίβο πριν 3 χρόνια αν και μητέρα 2 ανήλικων παιδιών με πολλές υποχρεώσεις.

Ξεκίνησα και συνεχίζω να ασχολούμαι με το ακόντιο και τον δίσκο.


Συμμετέχω όχι μόνο σε αγώνες εντός Ελλάδος αλλά και σε αγώνες στο εξωτερικό, όπως οι βαλκανικοί. για 3η συνεχόμενη χρονιά.
Εφέτος έφερα στην Ελλάδα 2 μετάλλια.
Ένα στην 2η θέση στο ακόντιο και ένα στην 3η θέση στην δισκοβολία.

Επίσης έχω τιμηθεί για 2 συνεχόμενες χρονιές από τον Σύλλογο Βετεράνων Αθλητών Αλεξανδρούπολης (σύλλογος στον οποίο ανήκω σαν αθλήτρια με μετεγγραφή) με τιμητική πλακέτα "ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ" για την προσφορά μου μεταλλίων τόσο στον σύλλογο όσο και για την Ελλάδα.

 Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον σύλλογο Αλεξανδρούπολης που με τίμησε καταρχήν με την μετεγγραφή μου εκεί και που με τιμά με τιμητικές πλακέτες "ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ".

     Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στον τεράστιο δρομέα μεγάλων αποστάσεων κ. Τόλη Γκάτζιο αθλητή του συλλόγου που με εμπιστεύτηκε και με πρότεινε στον σύλλογο.

Η δημοσίευση είναι αφιερωμένη στον μπαμπά της, Παπαθεοδώρου Αχιλλέα που δεν ζει πια.








Σχόλια