Παύλος Μυροφορίδης: «Είμαι 100% διατεθειμένος να τα βρούμε»

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο Παύλος Μυροφορίδης και μίλησε για το πριμ που ζητάει από την ομάδα του Ηρακλή.


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Αυτή την στιγμή περνάμε όλοι μας πολύ δύσκολες ώρες. Όσοι έχουμε να μεγαλώσουμε παιδιά βλέπουμε πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα. Καλώς η κακώς πρέπει να παλέψουμε, να έχουμε υπομονή και να αντέξουμε. Το κομμάτι του Ηρακλή δεν είναι κάτι που έχουμε να πούμε και πολλά και όλα είναι ξεκάθαρα. Με τον Ηρακλή κάναμε μια συμφωνία το καλοκαίρι όταν υπήρχε η αμφισβήτηση. Εκείνο το διάστημα δεν έβαλα μόνο πριμ ανόδου στον εαυτό μου αλλά σε όλα τα παιδιά που ήρθαν για να ξέρουν τον στόχο. Αν κάποιος δεν θέλει να το καταλάβει αυτό, δεν μπορώ εγώ να το λύσω. Εμείς κάναμε την συμφωνία και παίρναμε το χαρτί υπογραμμένο από την ΠΑΕ με υπογραφή του ανθρώπου που υπέγραφε όλα τα συμβόλαια. Εγώ είχα ζητήσει μεγαλύτερο πριμ στην αρχή αλλά στην συνέχεια μαζεύτηκε».

Για το αν μίλησε με τον Παπαθανασάκη:
 «Εμένα δεν μου αρέσει να παίζουν με τις λέξεις. Ο πρόεδρος του Ηρακλή είναι υποχρεωμένος να ξέρει τι συμβάσεις έχει υπογράψει. Τα παιδιά θα το πάρουν το πριμ και εγώ θα το πάρω αλλά το θέμα είναι πως δεν έγινε η αξιολόγηση που έπρεπε. Η συνεργασία σταμάτησε και εγώ με τον Παπαθανασάκη δεν βρέθηκα. Το βασικό για εμένα είναι πως η ετοιμασία της ομάδας έγινε με κάποιους συγκεκριμένους κανόνες. Όλοι μπορούν να κρίνουν αν πετύχαμε ή όχι. Το σημαντικότερο είναι πως αυτός που υπέγραψε όλα τα συμβόλαια, υπέγραψε και το δικό μου. Προχώρησα νομικά γιατί είδα κάτι μειωτικό προς εμένα και πως δεν με σεβάστηκαν. Δεν είμαι άνθρωπος που κρατάει κακίες, έχω την δική μου στάση προχωράω παρακάτω».

Για όσους μπήκαν ενδιάμεσα:

 «Μπήκαν ανάμεσα πάρα πολλοί. Οι… ρουφιάνοι βασιλεύουν. Εγώ θέλω να βλέπω λίγο πιο μακριά και πιστεύω πως ο κ. Σπύρος δεν ήθελε να έχει κάποιον τεχνικό διευθυντή για την νέα χρονιά. Εφόσον πληρώνει, θέλει και να αποφασίζει και αυτό δεν είναι κακό. Εφόσον διάλεξε να πάει σε αυτό το κομμάτι πρέπει να βρίσκεται εδώ και δεν μπορεί να φύγει καθόλου. Υπάρχει μια εκτίμηση προς τον Ηρακλή και αχάριστος δεν έχω υπάρξει ποτέ. Το ότι εγώ εργάστηκα με τον Ηρακλή ήταν ευλογία και δεν πούλησα ποτέ οπαδιλίκι. Είμαι 100% διατεθειμένος να τα βρούμε με τον Ηρακλή».  

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.