Παραιτήθηκε από την θέση του ταμία του Α.Σ.ΚΑΡΥΔΙΤΣΑΣ ο Πάρης Μαλιάγκας

Για προσωπικούς του λόγους αποχώρισε μετά από τέσσερα χρόνια προσφοράς στην ομάδα της Καρυδίτσας, ο Πάρης Μαλιάγκας. Η διοίκηση σε ανακοίνωσή της τον ευχαριστεί για την προσφορά του στο σύλλογο κι εκείνος με τη σειρά του εύχεται τα καλύτερα για την ομάδα

Αναλυτικά η ανακοίνωση του συλλόγου και η επιστολή του Πάρη Μαλιάγκα:


Το Δ.Σ της ομάδας άλλα και οι ποδοσφαιριστές τον ευχαριστούμε για την προσφορά του στην ομάδα  αυτά τα 4 χρόνια, του ευχόμαστε πολλές επιτυχίες στη ζωή του και πάντα με υγεία...
 Το Δ.Σ

Πάρης Μαλιάγκας: «Σας εύχομαι μέσα από τα βάθη της   καρδιά μου να έχετε πάντα μεγάλες επιτυχίες»

Σε τέτοιους δύσκολους καιρούς μακάρι η ομάδα να πετύχει τους στόχους της, αυτά τα 4 χρόνια μέσα στην ομάδα δημιούργησα φίλους, οικογένεια, θα τους έχω πάντα μέσα στην καρδιά μου άλλα και τον "Αχιλλεύς" και δεν πρόκειται να σβήσω ποτέ το ενδιαφέρον μου για αυτήν την ομάδα...
Σας ευχαριστώ πολύ όλους και σας εύχομαι μέσα από τα βάθη της   καρδιά μου να έχετε πάντα μεγάλες επιτυχίες. ..

Πάρης Μαλιάγκας



Σχόλια