Ακρίτας Ακριτίδης : Είμαι χαρούμενος για την μεταγραφή μου - Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην πρώην ομάδα μου και στον προπονητή μου!

Να βοηθήσει την νέα του ομάδα για μια καλή πορεία στην Α΄κατηγορία ΕΠΣ Κοζάνης, έθεσε ως στόχο το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Αναγέννησης Ακρίτας Ακριτίδης, που μίλησε στη σελίδα Ματιές στα σπορ για την μεταγραφή του.   
«Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου, θέλω να παίξω και να προσφέρω τα μέγιστα στην νέα μου ομάδα. 
Θα προσπαθήσω να προσαρμοστώ όσο πιο γρήγορα μπορώ και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. 
Ο Ακρίτας Ακριτίδης μέσω της σελίδας μας θέλησε επίσης  να ευχαριστήσει θερμά τους ανθρώπους της Ακρινής και τον πρώην προπονητή του Νίκο Κατακαλίδη.

 "Όταν τους χρειάστηκα ήταν εκεί με βοήθησαν σημαντικά και κατά την θητεία μου στο στρατό. Είναι κρίμα για την ομάδα της Ακρινής να περνάει αυτή την περιπέτεια " τόνισε. Τέλος θέλησε να ευχαριστήσει τους συμπαίκτες του και τους ευχήθηκε καλή επιτυχία στις νέες τους ομάδες. 

Σχόλια