16η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων Πτολεμαΐδας, την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου - η προκήρυξη

Η 16η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων Πτολεμαΐδας αποτελεί τον 5η στην σειρά αγώνα του προγράμματος του Επάθλου Δεξιοτεχνιών Βορείου Ελλάδος. Ενός Επάθλου που διαχρονικά αποδεικνύει πως στις δεξιοτεχνίες ο ανταγωνισμός παραμένει έντονος και πως το βαθμολογικό ενδιαφέρον είναι ζωντανό μέχρι και τον τελευταίο αγώνα.

Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός πως οι πρωταγωνιστές των τριών κατηγοριών ακολουθούν τους αγώνες σε όλη την βόρεια Ελλάδα πλαισιωμένοι από πολύ δυνατές τοπικές συμμετοχές.


Η Αυτοκινητιστική Λέσχη Πτολεμαΐδας σεβόμενη τον θεσμό του Επάθλου και των πρωταγωνιστών του, διοργανώνει για 16η συνεχή χρονιά μια από τις πιο αγαπητές δεξιοτεχνίες αυτοκινήτων στον χώρο της Λαϊκής Αγοράς Πτολεμαΐδας.

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ξεκινήσει από την Δευτέρα 07 Σεπτεμβρίου και λήγουν την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου. Υπάρχει λοιπόν χρόνος, ακόμα και για τους αναποφάσιστους, για την έγκαιρη υποβολή της δήλωσης συμμετοχής.

Το παράβολο για τους έχοντες δελτίο αθλητή ανέρχεται στα 70e, οι μη έχοντες μπορούν να αποκτήσουν με 30e επιπλέον δελτίο αθλητή ημέρας, αφού προσκομίσουν στην οργάνωση την αίτηση έκδοσης δελτίου αθλητή της ΟΜΑΕ (συμπληρωμένη και με ιατρική γνωμάτευση), το δίπλωμα οδήγησης και την αστυνομική ταυτότητα.

Ως γνωστόν δεν γίνονται αποδεκτές συμμετοχές μη συνοδευόμενες από την απόδειξη πληρωμής στην Τράπεζα Πειραιώς αριθ. Λογαριασμού 5251-046497-474 με δικαιούχο τον κ. Κεχαγιά Δημήτρη.

Για πληροφορίες που αφορούν τον αγώνα αλλά και την έκδοση δελτίου αθλητή ημέρας μπορείτε να επικοινωνήσετε είτε με την γραμματεία της Αυτοκινητιστικής Λέσχης Πτολεμαΐδας στο 2463 502807 είτε με τον ταμία της Α.Λ.Π. Δημήτρη Κεχαγιά στο 6972 051167 καθημερινά 18:00 – 23:00.

Ασφάλεια, Ανταγωνισμός, Διασκέδαση το τρίπτυχο των επιτυχών διοργανώσεων της Α.Λ.Π.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ Τηλ :2463 502087 – fax2463 502178 alptolemaidas@hotmail.com – www.alp.com.gr


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ

Έναρξη εγγραφών Δευτέρα 7 – 09 – 2015

Λήξη συμμετοχών Τετάρτη 23 – 09 – 2015 22:00 μ.μ

Διοικητικός Έλεγχος & Κυριακή 27 – 09 – 2015 08.30-10.30 πμ
Έλεγχος Εξακρίβωσης

Ανακοίνωση Πίνακα Εκκινούντων Κυριακή 27 – 09 – 2015 10.30 πμ

Διεξαγωγή του Αγώνα Κυριακή 27 – 09 – 2015 11:00 πμ

Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων Κυριακή 27 – 09 – 2015 14:00 μμ

Απονομή Επάθλων Κυριακή 27 – 09 – 2015 14:30 μμ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΓΩΝΑ
Η Γραμματεία του αγώνα λειτουργεί καθημερινά μέχρι την Παρασκευή 25 – 09 – 2015
στα γραφεία της Α.Λ. Πτολεμαΐδας, Πλατεία Εργατικών στρατοπέδου – τηλ.- fax 24635 02087
mail: alptolemaidas@hotmail.com www.alp.com.gr από τις 19:00μμ έως 23:00μμ.
Κατά την διάρκεια του αγώνα η γραμματεία θα λειτουργεί στον χώρο της εκκίνησης. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία Πληροφοριών.

ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ
Ο Πίνακας Ανακοινώσεων θα βρίσκεται στα γραφεία της Α.Λ. Πτολεμαΐδας, και στον χώρο της δεξιοτεχνίας.

ΑΡΘΡΟ 1ο ΟΡΓΑΝΩΣΗ

1.ΟΡΙΣΜΟΣ
Η Αυτοκινητιστική Λέσχη Πτολεμαΐδας μετά την υπ’ αριθμό 078 / 07 09 /2015 της ΕΠΑ
οργανώνει στις την 16η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτου η όποια θα διεξήχθη στον χώρο της
Λαϊκής Αγοράς Πτολεμαΐδας στις 27 Σεπτεμβρίου 2015 και ώρα 11:00 σύμφωνα με:

α) Τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού δεξιοτεχνίας.

β) Τις διατάξεις του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (E.A.K.), των παραρτημάτων του και των συμπληρωματικών εγκυκλίων της ΕΠΑ.

γ) Τον Παρόντα Συμπληρωματικού Κανονισμού.

2. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠH

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΜΕΛΗ: ΑΡΝΑΟΥΤΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ – ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ .

3. ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΓΩΝΑ

Πρόεδρος Αγωνοδικών & Παρατηρητής : Θα ορισθεί από την ΕΠΑ/ΟΜΑΕ

Αγωνοδίκης : Χατζηαποστόλου Παναγιώτης

Αλυτάρχης : Μωρής Ραφαήλ

Βοηθός Αλυτάρχη: Σπυριδόπουλος Λεωνίδας

Γραμματέας του Αγώνα : Νανούσης Παναγιώτης

Τεχνικός Έφορος : Πολυχρονίδης Νικόλαος – Αποστολίδης Δημήτριος

Χρονομέτρης : Αρναουτίδης Λάζαρος

Η ΟΜΑΕ – ΕΠΑ η διοργανώτρια Λέσχη, η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και οι οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα.
Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

ΑΡΘΡΟ 2ο ΓΕΝΙΚΑ
Ο αγώνας μετρά στο ΕΠΑΘΛΟ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ 2015.

ΑΡΘΡΟ 3ο ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
H Δεξιοτεχνία απαρτίζεται από 3 σκέλη, τα οποία αποτελούνται από 1 διαδρομή Slalom, 12 περιστροφές γύρω από 2 βαρέλια , 1 δοκιμασίες παρκαρίσματος προς τα εμπρός και με όπισθεν. H διαδρομή περιλαμβάνεται στο Παράρτημα του ειδικού συμπληρωματικού κανονισμού του αγώνα. Στην περιγραφή της δεξιοτεχνίας συγκαταλέγεται υποχρεωτικά και σχέδιο με το οποίο θα δείχνει υπό κλίμακα τη διαδρομή, τη φορά εκκίνησης και τα εμπόδια που θα υπάρχουν.

ΑΡΘΡΟ 4ο ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Στη δεξιοτεχνία γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που έχει εν ισχύει άδεια οδήγησης του Υπουργείου Συγκοινωνιών και έγκυρη ΔΕΛΤΙΟ ΑΘΛΗΤΗ της ΟΜΑΕ και το οποίο δεν εκτίει ποινή αργίας ή έκπτωσης ή άλλη ποινή η οποία μπορεί να του έχει επιβληθεί από τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα της ΟΜΑΕ.
Εάν ο διαγωνιζόμενος είναι νομικό πρόσωπο ή αυτός δεν επιβαίνει του αυτοκινήτου κάθε υποχρέωση του βαρύνει απόλυτα, αλληλέγγυα και αδιαίρετα τον οδηγό πού έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής.

ΑΡΘΡΟ 5ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ

Γίνονται δεκτά επιβατικά αυτοκίνητα και φορτηγά (ωφέλιμου φορτίου μέχρι 1500 kg) κάθε κατηγορίας. Έως φορτηγά νοούνται τα αυτοκίνητα που έχουν χωριστό θάλαμο επιβατών από την καρότσα ή τα ονομαζόμενα «VAN «, όπως π.χ. TRANSIT, HI-LUX κλπ. Η κατάταξη στην κατηγορία φορτηγών δεν προσδιορίζεται από την άδεια κυκλοφορίας δηλαδή αν είναι ΙΧ ή επαγγελματικό.

Τα αυτοκίνητα χωρίζονται στις παρακάτω κλάσεις με βάση το μεταξόνιο δηλαδή την απόσταση μεταξύ των κέντρων προσθίου και οπισθίου τροχού που αναφέρεται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου.

Α. ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ
– Κλάση Α’ αυτοκίνητα με μεταξόνιο έως 2,40 μ.
– Κλάση Β’ αυτοκίνητα με μεταξόνιο πάνω από 2,40μ έως 2,50 μ.
– Κλάση Γ’ αυτοκίνητα με μεταξόνιο πάνω από 2,50 μ.

Β. ΦΟΡΤΗΓΑ
– Κλάση Δ φορτηγά αυτοκίνητα με μεταξόνιο μέχρι 2,65μ..

Για την κατάταξη του αυτοκινήτου στην αντίστοιχη κλάση, θα λαμβάνεται υπόψη το μεταξόνιο που διαπιστώνεται με μέτρηση κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης του αγώνα.

Για να μετρήσει κάποια κλάση πρέπει να εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα σε αυτήν.

Ελαστικά

1. Τα επιτρεπόμενα ελαστικά πρέπει να είναι εμπορεύσιμα στην χώρα κατασκευής τους και να είναι διαθέσιμα στο ευρύ κοινό από σημεία λιανικής πώλησης του κατασκευαστή.
2. Τα επιτρεπόμενα ελαστικά πρέπει να έχουν έγκριση τύπου για χρήση δρόμου DOT ή Ε.
3. Απαγορεύονται αγωνιστικά τύπου slick, χαραγμένα slick, ή λάστιχα για αγώνες rally. Επίσης λάστιχα που αναφέρουν «for racing use only» ή «for racing purpose only» ή «for competition use only» ή «not for highway use» ή «for rally use» ή «for rally use only» δεν επιτρέπονται.
4. Ελαστικά που έχουν αλλοιωθεί κατά οποιοδήποτε τρόπο ή ελαστικά που δείχνουν σημάδια αλλοίωσης στο πλαϊνό μέρος και δεν έχουν εμφανώς τα ζητούμενα στοιχεία, τότε θα θεωρούνται ύποπτα και δεν θα επιτρέπονται.

ΑΡΘΡΟ 6ο ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ

1. Όποιος θέλει να συμμετάσχει στη δεξιοτεχνία πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του οργανωτή το οποίο μπορεί να βρει ή στο εντευκτήριο της Α. Λ. Πτολεμαΐδας ή ψηφιακό έντυπο στο www.alp.com.gr
2. H υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο διαγωνιζόμενος αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον παρόντα κανονισμό, τον συμπληρωματικό κανονισμό και παραδέχεται ότι οι καθιερωμένες από τον EAK δωσιδικίες ισχύουν αποκλειστικά για κάθε θέμα που αφορά τον αγώνα.
3. H Οργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΠΑ να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε διαγωνιζόμενου, ή οδηγού εξηγώντας τους λόγους της άρνησης της (Άρθρο 74 EAK).
4. Οργανωτής έχει το δικαίωμα να μην δεχθεί περισσότερες από 60 συμμετοχές. Επίσης διατηρεί το δικαίωμα να μην τελέσει τον αγώνα αν οι συμμετοχές είναι λιγότερες από 15.
5. Για ότι δεν προβλέπεται από τον παρόντα κανονισμό αποφασίζουν τελεσίδικα οι αγωνοδίκες.

ΑΡΘΡΟ 7ο ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ

1. Το παράβολο συμμετοχής για τους κατόχους ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΘΛΗΤΗ ανέρχεται στα
70.00€. Για τους μη κατόχους ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΘΛΗΤΗ το παράβολο ανέρχεται
στα 70.00€ +30.00€ για τα Ημερήσια ΔΕΛΤΙΑ ΑΘΛΗΤΟΥ.

Για την έκδοση ημερήσιου Δελτίου Αθλητή θα πρέπει ο Αθλητής να
προσκομίσει στην οργάνωση:
– Την αίτηση έκδοσης Δελτίου Αθλητή της ΟΜΑΕ, συμπληρωμένη και με ιατρική
γνωμάτευση Παθολόγου πάνω σε αυτήν. (Παραδίδεται στον οργανωτή)
– Το Δίπλωμα Οδήγησής του
– Την Αστυνομική του ταυτότητα.

2. Η αίτηση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή εάν δεν συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής: Τράπεζα Πειραιώς αριθ. Λογαριασμού 5251-046497-474
δικαιούχος Κεχαγιάς Δημήτριος.

3. Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του διαγωνιζόμενου για αστική ευθύνη προς τρίτους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει από την στιγμή της εκκίνησης, παύει δε να ισχύει με την λήξη της υποβολής ενστάσεων, ή την λήξη της δοκιμασίας, ή την εγκατάλειψη της προσπάθειας, ή τον αποκλεισμό του διαγωνιζομένου.

4. Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται στην περίπτωση κατά την οποία:
α. Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή
β. Ο αγώνας ματαιωθεί.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ

ΑΡΘΡΟ 8ο – ΠΛΗΡΩΜΑ

Κατά τη διεξαγωγή του αγώνα στο αυτοκίνητο θα επιβαίνει μόνον ο οδηγός. Κανείς αγωνιζόμενος δεν έχει δικαίωμα να διαγωνισθεί με δύο αυτοκίνητα, στην ίδια κατηγορία. Επιτρέπεται μόνο στην περίπτωση που θα διαγωνίζεται σε διαφορετικές κατηγορίες, δηλώνοντας ξεχωριστή συμμετοχή για κάθε κατηγορία.
Αντίθετα το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άλλους αγωνιζόμενους. Αυτό όμως πρέπει να δηλώνεται με χωριστή δήλωση συμμετοχής.

Για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα οι αγωνιζόμενοι πρέπει υποχρεωτικά να τηρούν τις διατάξεις του παρόντος κανονισμού και να συμμορφώνονται αναντίρρητα με τις οδηγίες, υποδείξεις και εντολές του Αλυτάρχη, των Αγωνοδικών, και των Εφόρων του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 9ο – ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ – ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι αριθμοί συμμετοχής ορίζονται ελεύθερα από την Οργανωτική Επιτροπή μετά το κλείσιμο των εγγραφών και πριν από την έναρξη του αγώνα. Διατίθενται από την Οργανωτική Επιτροπή και τοποθετούνται στις πόρτες των αυτοκινήτων που συμμετέχουν.

H εκκίνηση δίνεται με τη σειρά των αριθμών συμμετοχής, δηλαδή το μικρότερο νούμερο ξεκινά πρώτο. Σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από δύο οδηγούς ο Οργανωτής φροντίζει ώστε οι αριθμοί συμμετοχής του πρώτου από τον δεύτερο οδηγό να επιτρέπουν την αλλαγή. Σε αυτή την περίπτωση οι συμμετέχοντες θα πρέπει να καλύπτουν με αυτοκόλλητη ταινία σχηματίζοντας ένα «Χ» τον αριθμό που δεν διαγωνίζεται στη συγκεκριμένη προσπάθεια.

APΘPO 10 – ΔIAΦHMIΣEIΣ

1. Επιτρέπεται στους αγωνιζόμενους να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα αυτοκίνητα τους οποιαδήποτε διαφήμιση, με τους παρακάτω όρους:
α. Το περιεχόμενο να μην αντιβαίνει στους Νόμους του Ελληνικού Κράτους, και της ΟΜΑΕ/ΕΠΑ.
β. Να μην προσβάλλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα.
γ. Να μην καταλαμβάνουν τις θέσεις που προορίζονται για τις πινακίδες και τους αριθμούς συμμετοχής.
δ. Να μην έχουν θρησκευτικό ή πολιτικό περιεχόμενο.
ε. Να μην εμποδίζουν την ορατότητα μέσα από τα παράθυρα. (Επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικής ταινίας φάρδους μέχρι 10 εκ. στο επάνω τμήμα του μπροστινού παρμπρίζ και μέχρι 8 εκ. στο πίσω). Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε αυτοκίνητα που δεν θα είναι σύμφωνα με τα παραπάνω.

2. Οι διαφημίσεις των Οργανωτών που είναι υποχρεωτικές (μπορούν να ανακοινωθούν με δελτίο πληροφοριών) είναι πάντοτε αυτές που βρίσκονται στο πάνω και κάτω μέρος των αριθμών συμμετοχής. Οι οργανωτές μπορούν να ορίσουν προαιρετικές διαφημίσεις, αναφέροντας τους όρους ΣΑΦΩΣ στον συμπληρωματικό κανονισμό.

ΔIEΞAΓΩΓH TOY AΓΩNA
APΘPO 11 – XΩPOΣ ΔIEΞAΓΩΓHΣ / EKKINHΣH
A. Γενικές Οδηγίες

1. Οι αγώνες γίνονται σε χώρους μήκους ίσων ή μικρότερων των 200 μέτρων. Oι θεατές και οι μη απαραίτητοι στον χώρο της διαδρομής κριτές που δεν προστατεύονται από φυσική μπαριέρα, ικανή να σταματήσει ένα αυτοκίνητο, πρέπει να βρίσκονται (προστατευμένοι με σχοινιά ή κάγκελα) τουλάχιστον 10 μ μακριά από τα όρια της διαδρομής και τουλάχιστον 10 μ από τη γραμμή τερματισμού. Όλες οι περιοχές φρεναρίσματος ή αλλαγής πορείας πρέπει να έχουν προβλεφθεί μέσα στα όρια της διαδρομής και δεν πρέπει να εισέρχονται στον χώρο ασφαλείας που προβλέπεται παραπάνω.

2. H διάσταση των 200 μέτρων αναφέρεται στο μήκος ή/και στο πλάτος του χώρου μέσα στο οποίο διεξάγεται η δεξιοτεχνία και όχι στο πραγματικό μήκος της διαδρομής που θα διανύσει το διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο.

3. Σε όλα τα K πρέπει να υπάρχουν πυροσβεστήρες συνολικού βάρους τουλάχιστον 5 κιλών και πάντως όχι μικρότερες των 2 κιλών.

4. O οργανωτής πρέπει να έχει ασθενοφόρο με γιατρό και να έχει λάβει τα κατάλληλα μέτρα για την τήρηση της τάξης.

5. H διαδρομή πρέπει να είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε:

5.1 Τα αυτοκίνητα, σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται να διανύσουν ευθεία απόσταση πάνω από 100 μέτρα (μεταξύ δύο διαδοχικών ελιγμών) χωρίς να υποχρεωθούν, είτε να σταματήσουν ιππαστί, σε μια γραμμή ελέγχου, είτε να σταματήσουν μετά από μια γραμμή ελέγχουν και να παρκάρουν σε ένα γκαράζ ή σε ένα χώρο (box).

5.2 Στις δοκιμασίες που τα αυτοκίνητα κινούνται μόνο εμπρός και δεν υπάρχει γραμμή ελέγχου (άλλη από της αφετηρίας και του τερματισμού) ούτε οπισθοπορεία, οι αγωνιζόμενοι πρέπει να αναγκάζονται να αλλάζουν πορεία το πολύ 50 μ μετά την προηγούμενη αλλαγή πορείας με τον εξής τρόπο:

α. κάνοντας στροφή μεγαλύτερη των 180° γύρω από μια κορίνα,

β. αλλάζοντας κατεύθυνση ανάμεσα σε μια σειρά από 3 κορίνες ή κάνοντας σλάλομ ή με στροφή από 90° έως 180°.

γ. αλλάζοντας κατεύθυνση με 3 κορίνες τοποθετημένες σε σχήμα τριγώνου του οποίου η βάση θα είναι κάθετη στη διεύθυνση του αυτοκινήτου ώστε ο οδηγός να είναι αναγκασμένος να στρίψει μέχρι 90° από την τροχιά του. Δημοσιεύτηκε στις: 28/05/2015 6 ΟΜΑΕ-ΕΠΑ Γενικός Κανονισμός Δεξιοτεχνίας 2015

δ. οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις κι αν χρησιμοποιηθεί για την αλλαγή πορείας, αυτό δεν αποκλείει, στα τμήματα των 50 μ μεταξύ των υποχρεωτικών ελιγμών της διαδρομής, την ύπαρξη και άλλων λιγότερο δύσκολων ελιγμών που δημιουργούν αλλαγές πορείας μικρότερες των 90°.

6. Όλες οι σειρές ή τα ζεύγη των κορινών μιας δοκιμασίας που κινείται προς τα εμπρός, πρέπει να απέχουν το πολύ, το διπλάσιο μήκος από αυτό που προβλέπεται για την κλάση “B”.

7. Οι αγωνιζόμενοι, 25 μ πριν από τον τερματισμό, πρέπει να αλλάζουν πορεία τουλάχιστον κατά 90°. O τερματισμός θα γίνεται ιππαστί στην πρώτη γραμμή τερματισμού που έχει ορισθεί. H χρονομέτρηση σταματάει μόλις το εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου περάσει τη γραμμή αυτή. Σε απόσταση 5μ από τη γραμμή τερματισμού θα υπάρχει μια δεύτερη γραμμή η οποία θα οριοθετεί το σημείο που εάν το ξεπεράσει ο αγωνιζόμενος θα τίθεται εκτός δοκιμασίας. (Βλέπε βαθμολογία και ποινές § 5).

8. Όλα τα γκαράζ που χρησιμοποιούνται πρέπει να έχουν ελάχιστο μήκος 6 μ και ελάχιστο πλάτος 3 μ. Όταν οι αγωνιζόμενοι υποχρεώνονται να κάνουν στροφή 180° μέσα σε ένα τετράγωνο, το μέγεθος του τετραγώνου πρέπει να είναι τόσο ώστε να χωράει μέσα σε ένα κύκλο 16 μέτρων.

9. Τα κολωνάκια σήμανσης πρέπει να έχουν ύψος τουλάχιστον 1 μέτρο.

10.H διαδρομή της δοκιμασίας πρέπει να γνωστοποιείται στους οδηγούς εκ των προτέρων και δεν πρέπει να δίνει τη δυνατότητα επιλογής κατεύθυνσης.

11.Πριν από κάθε δοκιμασία πρέπει να δίνονται διευκρινήσεις σε όλους τους αγωνιζόμενους για κάθε αμφιβολία σχετικά με το σημείο και τον τρόπο με τον οποίον πρέπει να γίνεται μια αλλαγή πορείας ή μια περιστροφή, ώστε να αποφεύγονται τυχόν ποινές.

12.Oι δοκιμές απαγορεύονται.

13.Tο ελάχιστο πλάτος του διαδρόμου που σχηματίζεται από κορίνες τοποθετημένες δεξιά και αριστερά του διαδρόμου αυτού, καθώς και το ελάχιστο πλάτος των εισόδων των γκαράζ, δεν μπορεί να είναι μικρότερο από 3 μέτρα.

14.Oλόκληρη η διαδρομή πρέπει να είναι ορατή από τον οδηγό όταν αυτός βρίσκεται στην αφετηρία.

15.H αφετηρία και ο τερματισμός θα γίνονται με τα αυτοκίνητα κινούμενα προς τα εμπρός.

16.H διαδρομή πρέπει να είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε ο οδηγός να μην χρειάζεται να βάλει όπισθεν λιγότερες από μία ή περισσότερες από 4 φορές (εκτός από αυτές που χρειάζεται για να διορθώσει λάθη). Βλέπε παραστατικό διάγραμμα με αποστάσεις, σλάλομ, εμπόδια κλπ.

Το διάγραμμα δεν είναι σχεδιασμός ολοκληρωμένης δεξιοτεχνίας αλλά ενδεικτικό με το τι πρέπει να περιλαμβάνει μια δεξιοτεχνία.

B. Εκκίνηση

1. Οι Οργανωτές μπορούν να συγκεντρώσουν τα αυτοκίνητα του αγώνα στο χώρο της εκκίνησης κάτω από τους εξής όρους:

α. 10 λεπτά πριν από την ώρα εκκίνησης κάθε αυτοκινήτου

β. O χώρος της εκκίνησης δεν θεωρείται χώρος επιτηρούμενης στάθμευσης

2. H εκκίνηση θα δίνεται από τον Αλυτάρχη ή τον Εφέτη/Χρονομέτρη για κάθε ένα αυτοκίνητο χωριστά και ο τερματισμός θα γίνεται στη γραμμή εκκίνησης ιππαστί. O χρόνος διεξαγωγής της δοκιμασίας μετριέται σε πρώτα λεπτά, δευτερόλεπτα και εκατοστά του δευτερολέπτου και ανακοινώνεται με τον τερματισμό κάθε διαγωνιζόμενου. Εάν η δεξιοτεχνία έχει 3 σκέλη τότε οι χρόνοι για την τελική κατάταξη είτε αθροίζονται είτε μετρά ο καλύτερος, ανάλογα με το τι αναφέρεται στον ειδικό κανονισμό.

3. Σε περίπτωση που ο Οργανωτής θέλει να «τρέχουν» συγχρόνως δύο αυτοκίνητα, για λόγους θεάματος στυλ face to face, πρέπει οι δύο διαδρομές να είναι εντελώς ανεξάρτητες και να μην τέμνονται πουθενά και γενικότερα να μην υπάρχει περίπτωση να πλησιάσει το ένα αυτοκίνητο το άλλο. Σε αυτή την περίπτωση προκειμένου να δοθεί έγκριση, θα πρέπει να σταλεί σχετικό αίτημα μαζί με τον κανονισμό στην ΕΠΑ, όπως προβλέπεται από την εγκύκλιο 2/2015 (υποχρεώσεις οργανωτών), αναλυτικό σχεδιάγραμμα με αποστάσεις ασφαλείας και ει δυνατόν επιτόπιος έλεγχος του σχεδιασμού.

EΛEΓXOΣ EΞAKPIBΩΣHΣ – ΠOINEΣ

APΘPO 12 – EΛEΓXOΣ EΞAKPIBΩΣHΣ ΠPIN AΠO TON AΓΩNA

1. Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να παρουσιαστούν με τα αυτοκίνητά τους στο χώρο ελέγχου εξακρίβωσης όπως προβλέπεται από το επίσημο πρόγραμμα του αγώνα.

2. H μη προσέλευση στον χώρο ελέγχου εξακρίβωσης και η μη παρουσίαση του αυτοκινήτου στον εντεταλμένο Τεχνικό Έφορο συνεπάγεται σε αποκλεισμό από τον αγώνα και τη μη επιστροφή του παραβόλου συμμετοχής.

3. O οδηγός οφείλει να παρουσιάσει την άδεια οδήγησης, το δελτίο αθλητή της ΟΜΑΕ, την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και το Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας του αυτοκινήτου στην περίπτωση που το αυτοκίνητο έχει αγωνιστικές πινακίδες.

4. Τα στοιχεία που ελέγχονται κατά το έλεγχο εξακρίβωσης είναι το μήκος του μεταξονίου σύμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή για την κατάταξη του αυτοκινήτου στην αντίστοιχη κλάση, η ύπαρξη ζώνης ασφαλείας τουλάχιστον 3 σημείων και το κράνος. Δεν πρέπει να υπάρχουν αντικείμενα ελεύθερα μέσα στον χώρο του οδηγού.

BAΘMOΛOΓIA και ΠOINEΣ

Οι αγώνες δεξιοτεχνίας χρονομετρούνται με ακρίβεια εκατοστού του δευτερολέπτου στον χρόνο εκτέλεσής της δοκιμασίας, ενώ επιβάλλονται και οι πιο κάτω ποινές:

1. Ρίψη ή μετακίνηση βαρελιού 15 Βαθμοί

2. Ρίψη ή μετακίνηση πλαϊνής κορίνας 10 Βαθμοί

3. Μη ρίψη κορίνας γκαράζ 10 Βαθμοί

4. Μη τερματισμός ιππαστί 10 Βαθμοί

5. Σταμάτημα του αυτοκινήτου σε απόσταση μεγαλύτερη από 5 μέτρα του πίσω άξονα από τη γραμμή τερματισμού: Αποκλεισμός

6. Κακή εκτέλεση: Αποκλεισμός
(Οι περισσότερες περιστροφές δεν θεωρούνται κακή εκτέλεση)

Οι Βαθμοί Ποινής για κάθε μια από τις πιο πάνω περιπτώσεις εκφράζονται σε δευτερόλεπτα και προστίθενται στον χρόνο πραγματοποίησης της δοκιμασίας. Οι βαθμοί ποινής διαπιστώνονται από τους κριτές διαδρομής και τον Αλυτάρχη και αναδεικνύονται με το σήκωμα κίτρινης σημαίας. Για τις περιπτώσεις παράβασης των κανονισμών οι Αγωνοδίκες μπορούν να επιβάλουν τις πιο κάτω διοικητικές ποινές:
1. Επίπληξη
2. Επιβολή προστίμου
3. Αποκλεισμός από τη δεξιοτεχνία

Οι διοικητικές ποινές επιβάλλονται και ανακοινώνονται από τους Αγωνοδίκες οι οποίοι επιλαμβάνονται και αποφασίζουν επί παντός θέματος που δεν περιλαμβάνεται στον παρόντα κανονισμό.

AΣΦAΛEIA TOY AΓΩNA

APΘPO 13 – AΣΦAΛEIA AΓΩNIZOMENΩN

Για την ασφάλειά τους οι αγωνιζόμενοι πρέπει υποχρεωτικά να φέρουν προστατευτικό κράνος δικό τους ή να τους το διαθέτει ο Οργανωτής. Ακόμη πρέπει υποχρεωτικά να είναι δεμένοι με ζώνη ασφαλείας 3 τουλάχιστον σημείων και να διαθέτουν τον προβλεπόμενο από τον KOK πυροσβεστήρα. Μέσα στο αυτοκίνητο απαγορεύεται να υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα ή εργαλεία. Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω δεν θα επιτρέπεται η εκκίνηση.

ENΣTAΣEIΣ – EΦEΣEIΣ – KATATAΞEIΣ – BPABEIA

APΘPO 14 – ENΣTAΣEIΣ

1. Οι ενστάσεις πρέπει να γίνονται σύμφωνα με τον EAK (Άρθρο 171 και επόμενα).

2. Οι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη και πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά από το παράβολο ένστασης. Το παράβολο ένστασης πρέπει να είναι ίσο με το ποσό συμμετοχής. Οι ενστάσεις εκδικάζονται από τους Αγωνοδίκες. Το παράβολο της ένστασης επιστρέφεται εάν η ένσταση γίνει δεκτή.

3. Οι διαγωνιζόμενοι έχουν δικαίωμα έφεσης σύμφωνα με τον EAK (Άρθρο 181). Tο παράβολο της έφεσης είναι ίσο με το τριπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής, καταβάλλεται με την υποβολή της πρόθεσης άσκησης έφεσης και δεν επιστρέφεται αν τελικά η έφεση δεν υποβληθεί. ― Ενστάσεις για τη διεξαγωγή του αγώνα υποβάλλονται μέχρι και 15’ μετά τη λήξη του ή μετά τη λήξη του αγώνα της κλάσης. ― Ενστάσεις κατά των αποτελεσμάτων υποβάλλονται μέχρι και 30’ από την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων.

APΘPO 15 – KATATAΞH

Για την τελική κατάταξη προστίθενται ο χρόνος του σκέλους και οι ποινές του σκέλους. Σε περίπτωση που σε μια κλάση δεν ξεκινήσουν 5 αυτοκίνητα αυτή δεν θα μετρήσει για το αντίστοιχο κύπελλο δεξιοτεχνιών.

Δεν θα ανακοινώνεται γενική κατάταξη αλλά μόνο κατάταξη κατά κλάσεις. H κατάταξη κάθε κλάσης θα ορίζεται με βάση τους βαθμούς ποινής κάθε αγωνιζομένου. Νικητής θα είναι ο οδηγός με τους λιγότερους βαθμούς ποινής.

Αν η δεξιοτεχνία έχει τρία σκέλη τότε για την κατάταξη είτε θα προστίθενται οι ποινές κάθε σκέλους είτε θα μετράει το σκέλος με τους λιγότερους βαθμούς ποινής.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας σε μια κλάση, σε αγώνα με ένα σκέλος, νικητής θα είναι αυτός που το αυτοκίνητό του έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, ενώ σε αγώνα με 2 σκέλη νικητής θα είναι αυτός που έκανε καλύτερο χρόνο στο 1ο σκέλος, εφόσον μετράνε και τα 2 ή αυτός που έχει καλύτερο χρόνο στο 2ο σκέλος, εφόσον μετράει μόνο το ένα. Αν η ισοβαθμία συνεχίζεται τότε νικητής είναι αυτός με το μεγαλύτερο μεταξόνιο.

APΘPO 16 – BPABEIA

Στον 1ο – 2ο – 3ο κάθε κλάσης ΚΥΠΕΛΛΟ
Στον 1ο – 2ο – 3ο τοπικής συμμετοχής ΚΥΠΕΛΛΟ
Στην 1ο – 2ο – 3ο Γυναικεία συμμετοχή ΚΥΠΕΛΛΟ

APΘPO 17 – AΠOTEΛEΣMATA

H ανακοίνωση των οριστικών αποτελεσμάτων θα γίνει μετά τη λήξη υποβολής
ενστάσεων και στη συνέχεια θα γίνει η απονομή των επάθλων στον χώρο του
αγώνα.
.

ΑΡΘΡΟ 18 – AΠONOMH

H απονομή των επάθλων θα γίνει την: Κυριακή 27 – 09 – 2015, στην Λαϊκή Αγορά Πτολεμαΐδας και , ώρα 14:30μμ.

Εάν οι νικητές των διαφόρων επάθλων δεν εμφανισθούν στην τελετή της απονομής θα χάσουν το δικαίωμα παραλαβής οποιουδήποτε βραβείου (χρηματικού ή κυπέλλου).

16η ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ

Πτολεμαΐδα, ……..….. Σεπτέμβριος 2015, Ώρα …… : ……

ΕΝΣΤΑΣΗ

Ο Αγωνιζόμενος……………………………………………………………………………………. με αριθμό συμμετοχής …………………. υποβάλλω ένσταση κατά του / των: ……………………………………………………………………………………………………………… …………….………………………………………………………………………………………………..…………………………….………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Παρελήφθη από τον Αλυτάρχη

Ώρα παραλαβής………………

Ο αγωνιζόμενος

(υπογραφή)

Η ένσταση υποβάλλεται στον Αλυτάρχη συνοδευμένη από παράβολο στα χρονικά όρια που ορίζει ο Γενικός Κανονισμός και παραμένετε στη διάθεση της Οργάνωσης μέχρι την εκδίκασή της.


Σχόλια