Αποστολίδης Θοδωρής: Ευχαριστώ για τη συνεργασία την Ακαδημία Ποδοσφαίρου Βοΐου «η Ένωση»

Αποστολίδης Θοδωρής
Παρελθόν από την ομάδα του Βοΐου είναι πλέον ο τερματοφύλακας Θοδωρής Αποστολίδης. Ο ποδοσφαιριστής φεύγοντας θέλησε  να ευχαριστήσει με την παρακάτω επιστολή τους ανθρώπους της ομάδας.   

 "Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ακαδημία Ποδοσφαίρου Βοΐου «η Ένωση» για τη συνεργασία που είχαμε τα τελευταία δυο χρόνια, καθώς επίσης και όλους όσους συντέλεσαν, στήριξαν, βοήθησαν τόσο σε προσωπικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο.
Η ομάδα μου πρόσφερε πολλά και εγώ αντιστοίχως από πλευράς μου κατάφερα να προσφέρω ότι ήταν δυνατόν.
Θεωρώ σε αυτό το σημείο πως δεν μπορώ να συνεχίσω άλλο αυτή μου την συνεργασία εξαιτίας απώτερων προσωπικών λόγων.
Ανακοινώνω λοιπόν και επίσημα την αποχώρησή μου από την Ακαδημία Ποδοσφαίρου Βοΐου «η Ένωση»."


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.