Ευχαριστήρια επιστολή του Θεοδωρίδη στον Μέγα Αλέξανδρο

Διανύοντας  μια  παράξενη και συνάμα δύσκολη περίοδο αυτό που δεν ξεχνάω  είναι ανθρώπους που μου στέκονται χωρίς  να έχουν κανένα όφελος από εμένα παρά μόνο το να  με βοηθήσουν θα ήθελα   λοιπόν να ευχαριστήσω από καρδιάς την διοίκηση του μέγα Αλεξάνδρου και  ιδιαίτερα τον πρόεδρο Δημήτρη Κοντοζίδη καθώς  και ένα εκ των μελών του Δ.Σ που σεβόμενος την επιθυμία του δεν αναφέρομαι ονομαστικά  που ήταν δίπλα μου σε αυτόν τον τραυματισμό !!!


Είναι καλό να ακούγονται τέτοια πράγματα διότι  αυτή η κίνηση  και στάση αποδεικνύει ότι όλοι οι παίκτες  ανεξάρτητα  του αν είναι  παιδιά της Χαραυγής αντιμετωπίζονται το ίδιο κάνοντας  σαφές  ότι είμαστε όλοι μια οικογένεια καθώς επίσης  πρέπει να ακούγονται γιατί όσο και αν θεωρούνται αυτονόητα κάποια πράγματα πολλές φορές ..δεν είναι..επίσης..να ευχαριστήσω και τους  συμπαίκτες μου όπως  και τον κόουτς της  ομάδας που  είναι δίπλα μου από την Κυριακή που τραυματίστηκα μέχρι και σήμερα και είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουν να είναι.

Εγώ από την πλευρά μου θέλω να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ κ ότι μόλις επιστρέψω θα κάνω τα πάντα για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της !!

Με εκτίμηση 
Μάριος Θεοδωρίδης

Σχόλια