Χρήστος Σάββας: «Εγώ δεν είμαι κωλοτούμπας. Υπεύθυνοι Σαρρής-Κουρίδης για την εγκληματική οργάνωση»


Ο πρώην αντιπρόεδρος της ΚΕΔ, Χρήστος Σάββας «απάντησε» μέσω του ΣΠΟΡ FM 94,6 στον Κύρο Βασσάρα, με αφορμή το «άδειασμα» του τελευταίου για το πώς άνοιξε η υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης. 

Χθες βράδυ στην «Δίκη στον ΣΚΑΪ» ο Κύρος Βασσάρας «άδειασε» τον Χρήστο Σάββα σχετικά με τη συνεργασία τους στην αποκάλυψη των παράνομων πινάκων διαιτησίας του 2012 και τον τρόπο που καταρτίστηκαν, γεγονός το οποίο στάθηκε αφορμή για να ανοίξει η υπόθεση της «εγκληματικής οργάνωσης» στο ελληνικό ποδόσφαιρο. 

Σήμερα, ο τότε αντιπρόεδρος της ΚΕΔ (νυν πρόεδρος ΕΠΣ Κοζάνης) απάντησε με καυστικό τρόπο μέσω του ΣΠΟΡ FM 94,6, και αν μη τι άλλο... δεν μπόρεσε να βρει λογική εξήγηση για την αλλαγή στάση του τότε μέλους της ΚΕΔ. «Να υποθέσω πως το έκανε επειδή τότε ήταν με το ενάμιση πόδι εκτός ΕΠΟ και τώρα έχει επιστρέψει;», είπε μεταξύ άλλων και πρόσθεσε για το ενδεχόμενο να αναλάβει πρόεδρος της ΕΠΟ: «Με πρότειναν, αλλά δεν έχω μιλήσει με κανέναν και δεν ξέρω τίποτα άλλο»! 

Μάλιστα, κατονόμασε τον πρώην πρόεδρο της ΕΠΟ, Γιώργο Σαρρή και τον πρώην νομικό σύμβουλο, Θόδωρο Κουρίδη ως υπεύθυνους για την εγκληματική οργάνωση. 

Αναλυτικά όσα είπε ο Σάββας στον ΣΠΟΡ FM 94,6 και την «Έφεση της Τρίτης» 

Για το «άδειασμα» του κ. Βασσάρα που ουσιαστικά χρέωσε στον Χρήστο Σάββα το άνοιγμα της υπόθεσης της εγκληματικής οργάνωσης: «Δεν μπορώ να κάνω κωλοτούμπες εγώ… Για τον κ. Βασσάρα δεν ξέρω, ρωτήστε εκείνον. Μου προξένησαν εντύπωση όσα είπε γιατί το 2012 δεν θα γινόταν τίποτα, αν με επιστολή του ο κ. Βασσάρας δεν με διαβεβαίωνε πως δεν ήταν παρών όταν βγήκαν οι πίνακες που ουσιαστικά ήταν παράνομοι. Τώρα για ποιο λόγο βγήκε και είπε αυτά που είπε δεν μπορώ να το καταλάβω. Είχα μια πολύ καλή σχέση μαζί του και δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Έριξε το βάρος της υπόθεσης σε μένα. Να υποθέσω πως το έκανε επειδή τότε ήταν με το ενάμιση πόδι εκτός ΕΠΟ και τώρα έχει επιστρέψει; Δεν ξέρω… Ο κ. Βασσάρας επανήλθε στην ΕΠΟ, αφότου έφυγε από την ομοσπονδία ο κ. Σαρρής. Η χθεσινή του τοποθέτηση σχετικά με την υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης, κάτι δείχνει…». 

Για το τι συνέβη όταν άνοιξε η υπόθεση με την εγκληματική οργάνωση: «Με είχε πάρει τηλέφωνο, μου είχε πει τι έγινε και μου είπε να μην κάνω πίσω. Συνεχίσαμε από κοινού τον αγώνα μας τότε, αλλά χθες απογοητεύτηκα… Τον έχω σε εκτίμηση, δεν καταλαβαίνω τον λόγο που είπε αυτά που είπε. Ειλικρινά δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά δεν θέλω και να τον πάρω τηλέφωνο καν

Για τους ποιους θεωρεί υπεύθυνους για την εγκληματική οργάνωση: «Στην αρχή είχα την εντύπωση πως ο κ. Σαρρής είχε την μικρότερη ευθύνη. Στην πορεία, όμως κι ενώ έχουν περάσει σχεδόν τέσσερα χρόνια, διαπίστωσα πως είχε την μεγαλύτερη ευθύνη μαζί με τον κ. Κουρίδη (σ.σ πρώην νομικός σύμβουλος της ΕΠΟ). Ίσως κάποιον να αδίκησα περισσότερο από όσο έπρεπε και μάλιστα ζήτησα συγγνώμη από ορισμένους ανθρώπους. Ο κ. Κουρίδης ήταν ο εγκέφαλος…». 

Για το αν θα γίνει πρόεδρος της ΕΠΟ: «Το ακούω τώρα τελευταία αυτό. Το μόνο που ξέρω είναι πως ένας καλός μου φίλος που ασχολείται με τα αθλητικά, έκανε κάποια πρόταση για να είμαι ο επόμενος πρόεδρος της ομοσπονδίας, κοινή συναινέσει όλων των ανθρώπων του ποδοσφαίρου. Από ‘κει κι έπειτα δεν έχω μιλήσει με κανέναν και δεν ξέρω τίποτα άλλο. Είναι ένας συντοπίτης μας των Ανεξάρτητων Ελλήνων που ασχολείται με τα αθλητικά».

sport-fm.gr

Σχόλια