Γιώργος Τσέπουρας: Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν!!! | βίντεο


Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοίκηση της ομάδος για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μου,διότι εμπιστεύτηκαν ένα νεαρό παιδί ν αναλάβει το χτίσιμο της Α.Ε. Άνω Κώμης και για όλα όσα περάσαμε αυτά τα 4 υπέροχα χρόνια!


Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους τους ποδοσφαιριστές μου,στα παιδιά μου,που με ανέχτηκαν σε καθημερινή βάση στη ζωή τους,νιώθω τυχερός που σας είχα για αθλητές μου!Είναι η καλύτερη αρχή που θα μπορούσα να έχω σαν προπονητής αυτή η ομάδα,καθώς είναι σπάνιο αυτό το δέσιμο ανάμεσα μας!

Με πολύ δουλειά και υπομονή σε πολλά γήπεδα του νομού Κοζάνης καταφέραμε να παίξουμε αξιόλογο ποδόσφαιρο και να κερδίσουμε το σεβασμό των αντιπάλων!
Πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα της Ελίμειας για την κατάκτηση του τίτλου και στην ομάδα της Καλαμιάς για την άνοδο στην Α΄ Κατηγορία Ε.Π.Σ. Κοζάνης.

Εις το επανιδείν ΚΥΡΙΟΙ!!!!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!!!

Σχόλια