Γιώργος Κατσίκας: Αυτά που μας ενώνουν είναι περισσότερα απ αυτά που μας χωρίζουν - Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την τιμητική διάκριση

 Έχω μάθει να αγαπάω το ποδόσφαιρο από μικρός .
Είναι το καλύτερο  δευτερεύον πράγμα στη ζωή μου,  που είχε πει και ο Χρήστος  Σωτηρακόπουλος.
Ασχολήθηκα τα τελευταία χρόνια διοικητικά με τον Μακεδονικό Κοζάνης.

Προσπάθησα και προσπαθώ να προβάλω τον ερασιτεχνικό αθλητισμό μέσω των εκπομπών βγάζοντας προς τα έξω τα προβλήματα αλλά και  τις χαρές και τις λύπες που αντιμετωπίζουν όσοι ασχολούνται μ’ αυτό που λέγεται αθλητισμός.
 
Έκανα  πολλούς φίλους που κατά καιρούς τσακωνόμαστε σαν τα μικρά παιδιά αλλά περνώντας  ο καιρός ξεπερνάμε τις μικρο - αθλητικές διαφορές μας και συνεχίζουμε , βλέπεις αυτά που μας ενώνουν είναι περισσότερα απ αυτά που μας χωρίζουν.

Οι χαρές που ένιωσα στο ποδόσφαιρο,  δυνατότερες,  αλλά  όχι περισσότερες από τις λύπες

Μια τέτοια χαρά  ένιωσα  σήμερα  με την τιμητική διάκριση που εσείς μου δώσατε αυτή του ¨¨ένας από τους καλύτερους παράγοντες της χρονιάς¨¨  (για δεύτερη φορά).

Θεωρώ  όμως πως όλοι μας είμαστε οι καλύτεροι κι αυτό γιατί αφιερώνουμε  πολύτιμες ώρες για το μεράκι μας,  για την καψούρα μας, το ποδόσφαιρο  … κι εγώ είμαι ένας απ’  αυτούς που έτυχε φέτος να πάρω κάνα -  δυο προτιμήσεις παραπάνω.
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

Μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω… 

Σχόλια