Χρήστος Κομμάτας : Η οικογένεια του Λασσάνη έγινε ακόμα πιο δυνατή και τα καλύτερα έρχονται !!!

Είμαι υποχρεωμένος να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τις παίκτριές μου, τις κοριτσάρες μου για τις μοναδικές στιγμές που μου χάρισαν όλη αυτήν τη  χρονιά, με αποκορύφωμα το 5 ήμερο των μπαράζ στην Θεσσαλονίκη. 

Δώσανε όλη τη  χρονιά την ψυχή τους την καρδιά τους γι’  αυτήν την ομάδα και κάνανε περήφανους,  τόσο την ομάδα του Λασσάνη όσο και την Περιφέρεια μας.

Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην διοίκηση του Λασσάνη που όλη την χρονιά ήταν δίπλα μας και χωρίς αυτούς δεν θα καταφέρναμε να φτάσουμε ως εδώ.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς των κοριτσιών που πάλεψαν και αυτοί όπως κι εμείς για την επιτυχία αυτής της ομάδος.
Η οικογένεια του Λασσάνη έγινε ακόμα πιο δυνατή και τα καλύτερα έρχονται !!!

Και λίγα λόγια για τις παίκτριες μου! 
ΚΩΤΟΥΛΑ ΕΥΓΕΝΕΙΑ: Η αρχηγός της ομάδας που έπαιξε φέτος με τις μικρές έμεινε στην ομάδα και ήταν εκεί να τις δώσει την εμπειρία της και να παλέψει μαζί τους παρ’  ότι έχει καταφέρει τόσα πολλά στην μπασκετική καριέρα.

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΚΙΚΗ:  Τι να πω για ένα κορίτσι που έδινε πανελλήνιες εξετάσεις και όλη την χρονιά ήταν στο γήπεδο.  Έφτασε την ομάδα τόσο ψηλά και αρίστευσε και στις εξετάσεις.

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ: Ο εγκέφαλος της ομάδας που έβγαλε όλη την χρονιά σχεδόν μονή της ως play και το μέλλον είναι μόνο δικό της.

ΤΟΖΙΟΠΟΥΛΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ:  Επέστρεψε στον Πλάσσανε και παρ’ ότι δούλευε κάθε μέρα μέχρι αργά το βράδυ έκανε τα πάντα για να ατυχούμε σαν ομάδα τόσο με τον αγωνιστικό της χαρακτήρα όσο και με την άψογη συμπεριφορά της.

ΓΕΡΑΣΗ ΓΙΩΤΑ: Μια από τα ίδια επέστρεψε στην ομάδα της καρδιά της, δουλεία όλη μέρα και το μυαλό της μόνο στο μπασκετ και στον Λασσάνη.

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΕΛΕΝΗ: Το κορίτσι μας από Πτολεμαΐδα που ερχόταν όλη την χρονιά με λεωφορείο χειμώνα καλοκαίρι για να μην χάσει προπόνηση της ομάδος, κορίτσι με τεράστιο ήθος και πάθος με το μπασκετ.

ΤΣΙΑΝΑΚΑ ΕΥΓΕΝΕΙΑ,ΤΣΙΑΝΑΚΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ,ΔΕΛΙΑΛΗ ΙΩΑΝΝΑ,ΓΚΟΥΛΙΑΒΕΡΑ ΚΡΙΣΤΑΛΛΙΑ,ΛΑΒΑΝΤΣΙΩΤΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ:
Οι μικρές της ομάδος τι να πω για αυτά τα κορίτσια, βγάλανε αυτήν την χρονιά με σχεδόν 5 και 6 προπονήσεις κάθε εβδομάδα όλο το Πρωτάθλημα. 

ΓΥΝΑΙΚΩΝ,ΝΕΑΝΙΔΩΝ,ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ,ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΚΟΡΑΣΙΔΩΝ

Απλά είναι μοναδικές και το μέλλον τους ανήκει.

ΚΡΑΝΙΩΤΗ ΕΛΕΑΝΑ: Άφησα στο τέλος την ΕΛΕΑΝΑ, εγώ δεν θα πω κάτι γι’ αυτό το  κορίτσι απλά θα σας ρωτήσω. πείτε μου λοιπόν ποιον άνθρωπο θα είχε χάσει την μητέρα του 40 μέρες πριν από τα μπαράζ και θα ήταν εκεί… δεν θα έχανε προπόνηση και θα έδινε τα πάντα ότι είχε και δεν είχε για την επιτυχία της ομάδας. Πραγματικά  δεν έχω λόγια γι’  αυτό το κορίτσι απλά την ευχαριστώ. 

ΑΥΤΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!

 Χρήστος Κομμάτας προπονητής Λασσάνη Κοζάνης 



Σχόλια