Παύλος Κυριακίδης: Ευχαριστώ τους Ακρίτες μέσα από την καρδιά μου ! | βίντεο

Θα ήθελα εγώ και η οικογένειά μου, να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον πρόεδρο των Ακριτών κύριο Ταχτσίδη Θεόδωρο, τον προπονητή της ομάδας κύριο Λεωνίδα Μαγγάκη, που τον είχα στα πρώτα μου βήματα και για αρκετά χρόνια προπονητή, και όλη τη διοίκηση και οικογένεια των Ακριτών για την τιμή που μου έκαναν και το βραβείο που μου έδωσαν.

Λόγω υποχρεώσεων της ομάδας μου, δυστυχώς δεν μπόρεσα να παραβρεθώ στην όμορφη γιορτή τους αλλά ήταν η οικογένειά μου εκεί. 
Ποτέ δεν θα ξεχάσω  τα πρώτα μου βήματα και τα εφόδια που μου έδωσε αυτή η Ακαδημία, έτσι ώστε να δουλέψω και να φτάσω εδώ που έχω φτάσει σήμερα! 
Εύχομαι να συνεχίσουν το σπουδαίο έργο που κάνουν με όρεξη και μεράκι, να βοηθούν τα νέα παιδιά να ακολουθήσουν τα όνειρά τους! 
Με εκτίμηση 
Παύλος Κυριακίδης 

βίντεο από την βράβευση του Παύλου Κυριακίδη 

Βίντεο: Πάνος Τραπεζανλίδης


Σχόλια