Κρεμάει τα γάντια ο Ανέστης Κοντογουλίδης - Τι δηλώνει για την απόφασή του

Δυστυχώς έρχεται η στιγμή που πρέπει να πάρεις κάποιες αποφάσεις για την ζωή σου το μέλλον και τα όνειρα σου.. 

Σήμερα είναι μία πολύ δύσκολη μέρα καθώς ήταν η τελευταία φορά που κάθισα κάτω απο την εστία.. Ήταν η τελευταία φορά που την υπερασπίστηκα.. Λίγους μήνες πριν κλείσω τα 25 μου χρόνια πήρα μια δύσκολη απόφαση να αφήσω την μεγαλύτερη αγάπη μου τον μεγαλύτερο μου έρωτα τις μεγαλύτερες μου θυσίες το ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.. 

Είμαι πολύ χαρούμενος και ευτυχισμένος που έστω αγωνίστηκα σε ερασιτεχνικά σωματεία.. Αλλά περισσότερο για τους φίλους και τις γνωριμίες που έχω κάνει μέσα από αυτό τον χώρο.. Δυστυχώς τα πράγματα στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολα και όταν σου έρχεται μια καλή πρόταση για δουλειά πρέπει να σκεφτείς ώριμα για το μέλλον σου.. 

Σας ευχαριστώ πολύ όλους...

Σχόλια