Σάββας Σαλτσίδης: Ευχαριστήρια ανακοίνωση

Ασχολούμενος  επί οκτώ  συνεχόμενα χρόνια ως εκλεγμένο μέλος της Ε.Π.Σ. Κοζάνης προσπάθησα να προσφέρω  ότι μπορούσα για το καλό του κοζανίτικου Ποδοσφαίρου.
 Σε αυτά τα χρόνια υπήρξαν καλές και άσχημες στιγμές. Αλλού τα πήγα καλά και κάπου έκανα και λάθη.

Γι’  αυτό το λόγο θεώρησα πρέπων να θέσω τον εαυτό μου ξανά υποψήφιο για τις εκλογές που πέρασαν ως ανεξάρτητος, δηλαδή χωρίς να ανήκω σε καμία παράταξη, ώστε τα σωματεία να κρίνουν εάν πρέπει να μου ξανά δώσουν μια θέση στο Δ.Σ. της Νέας Διοίκησης.
Το αποτέλεσμα, αν και ήταν πολύ καλό (με ψήφισε το 50% περίπου των σωματείων) δε μου έδωσε τη δυνατότητα να συνεχίσω να προσφέρω σε έναν χώρο που υπηρέτησα ανιδιοτελώς και αγαπώ (πάνω σε αυτό θα επανέλθω σε σύντομο χρονικό διάστημα με μια επιστολή μου προς τα ΜΜΕ).
 Αυτά τα χρόνια που ήμουν στην Ε.Π.Σ., έκανα μόνο φίλους και μάλιστα αρκετούς πολύ καλούς που θα μείνουν για μια ζωή.

Τώρα θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, όλους όσοι με τίμησαν με την ψήφο τους και μου έδωσαν το κουράγιο να συνεχίσω να τρέχω στα γήπεδα έστω και σαν απλός φίλαθλος.

Αλλά και αυτούς που δε με ψήφισαν δεν τους κρατώ κακία γιατί αρκετοί θέλανε αλλά δεν είχαν το σθένος να παρακούσουν τις εντολές.

Ευχαριστώ την απερχόμενη διοίκηση για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια και να ευχηθώ στη νέα να προσπαθήσει να είναι καλύτερη από την προηγούμενη αν και το θεωρώ δεδομένο γιατί κρίνοντας από τους παλιούς και γνωρίζοντας τους νέους είναι βέβαιο ότι το ποδόσφαιρο της Κοζάνης θα βγει κερδισμένο.



                                                                           Με εκτίμηση             
                                                       Ο πρώην ταμίας της  Ε.Π.Σ. Κοζάνης 


                                                                   ΣΑΒΒΑΣ  ΣΑΛΤΣΙΔΗΣ

Σχόλια