Μακεδονικός Κοζάνης: Ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τον Βασίλη Καραθανάση


«Η διοίκηση του Μακεδονικού ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον προπονητή Βασίλη Καραθανάση.


Ο Βασίλης  είναι ένας νέος, ικανός προπονητής που αγαπά το ποδόσφαιρο κι έχει τα χαρακτηριστικά εκείνα που ταιριάζουν τόσο με την ομάδα και την ακαδημία όσο και με την φιλοσοφία της διοίκησης. Είναι παθιασμένος με τις νέες τεχνολογίες και την εφαρμογή τους στο σύγχρονο ποδόσφαιρο!

Ο Βασίλης Καραθανάσης θα είναι ο συνεργάτης του Τάκη Καραθανάση στον πάγκο του Μακεδονικού αλλά θα αναλάβει και  τμήμα των  υποδομών του συλλόγου (Τζούνιορ).
Η διοίκηση καλωσορίζει τον Βασίλη στην ποδοσφαιρική οικογένεια του συλλόγου του εύχεται καλή επιτυχία στο έργο που αναλαμβάνει και ευελπιστεί σε μακροχρόνια και αποδοτική συνεργασία.

Βασίλης Καραθανάσης:  Είναι τιμή μου που θα συνεργαστώ με τον Μακεδονικό και τον πατέρα μου  

Ο Βασίλης Καραθανάσης με τη σειρά του δήλωσε για τη νέα συνεργασία του με την ομάδα του Μακεδονικού.  
"Τη νέα χρονιά θα έχω την τιμή να συνεργαστώ με μια από τις ιστορικότερες ομάδες της πόλης αλλά και με τον πατέρα μου που βρίσκεται στον Μακεδονικό εδώ και τρία χρόνια.

Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω κι εγώ στην οικογένεια του Μακεδονικού Κοζάνης.  "

Σχόλια