Δήλωση απάντηση του κ. Μούκα Βασίλειου στα όσα ακούστηκαν στην συνάντηση του δήμαρχου Πτολεμαΐδας με την διοίκηση του Εορδαϊκού | βίντεο

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε,  ο   κ Μούκα Βασίλειος φανερά εξοργισμένος μας δήλωσε.
"Στις 25-7-2017 και σε βίντεο που παρακολούθησα στο αθλητικό σάιτ Ματιές στα Σπορ μεταξύ των παραγόντων του Εορδαϊκού και του Δήμαρχου ακούστηκε το όνομα  μου.
 
Έχω να δηλώσω ότι , ναι είμαι συνταξιούχος και ήμουν εθελοντής στο γήπεδο. 
Ακούστηκαν πολλά ψέματα ότι αν ερχόταν το ΙΚΑ θα έβρισκε τον μπελά του ο κ. Λιάμης.

 Όταν εγώ έκανα τις δουλειές  σας μέσα στο γήπεδο (κούρεμα , πότισμα, γραμμές) εσείς κ Λιάμη πίνατε τα τσίπουρα σας. Δεν φοβόσασταν αυτά να τα πείτε;

 Για πέστε μου να το ξέρω κι εγώ με ποιον τρόπο έκανα ζημία στην ομάδα αφού δεν σας ακολούθησα την τελευταία χρονιά;

Και εσείς κ. Σαρνασίδη τουλάχιστον δεν έπρεπε να μιλάτε για εμένα έτσι, γιατί πρέπει να σας  θυμίσω μερικά πράγματα.

Αν θέλετε πέστε  δημόσια πόσα πλήρωσα εγώ ρεύματα και τηλεθέρμανση;

Όταν διώξατε τον Ίβιτς από το ξενοδοχείο και με παρακαλούσατε να σας εξυπηρετήσω το θυμάστε; 

Τι να σας πω ντροπή σας. 
Και τέλος απειλές όχι σε εμένα.

Όχι κι αν  προσπαθήσετε να με θίξετε δεν θα μπορέσετε.

 Με ξέρει όλη η πόλη ποιος είμαι , και σας  προκαλώ να πάμε ζωντανά στην εκπομπή ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΑ ΣΠΟΡ τετ α τετ  να μάθει ο κόσμος την αλήθεια και για το ποιος διάλυσε την  ομάδα. 

Αυτά είχα να πω και  ευχαριστώ για αυτήν την έστω και τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον συνεργάτη  της σελίδας Ματιές στα σπορ στην Πτολεμαΐδα Βασίλειο Πουλασικίδη."





Ανταπόκριση από Πτολεμαΐδα για το ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΑ ΣΠΟΡ 

Σχόλια