Τεληκωστόγλου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό» | βίντεο

Ικανοποιημένος από την πορεία του στο 3rd Presidents Cup, όπου κλήθηκε ν` αντιμετωπίσει μεταξύ άλλων τον πρωταθλητή Ευρώπης Άαρον Κουκ και τον χρυσό Ολυμπιονίκη του Ρίο, Τσεκ Σαλάχ Σισέ αλλά και από το ασημένιο μετάλλιο της κατηγορίας των -80 κιλών, εμφανίστηκε με δηλώσεις του στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ), ο Απόστολος Τεληκωστόγλου


«Οι διαφορές που μας χωρίζουν από τους Ολυμπιονίκες είναι πολύ μικρές. Και θα μικρύνουν ακόμη περισσότερο στο μέλλον, γιατί το ελληνικό ταεκβοντό έχει πολλούς και σημαντικούς αθλητές», είπε ο Τεληκωστόγλου, ο οποίος από τον τρίτο αγώνα έπαιζε με χτυπημένο πόδι. Κατάφερε ωστόσο να νικήσει τον πρωταθλητή Ευρώπης, Άαρον Κουκ (13-12) καθώς και τον Γάλλο Μπουζίντ (10-5) και να προκριθεί στον τελικό όπου ηττήθηκε από τον Σισέ.

«Με χρυσό Ολυμπιονίκη δεν είχα παίξει ξανά ωστόσο κατά το παρελθόν έχω αντιμετωπίσει μεγάλα ονόματα του παγκοσμίου ταεκβοντό. Όπως ο Άαρον έτσι και ο Σισέ είναι τεράστιες μορφές του ταεκβοντό. Τον Κουκ κατάφερα να τον κερδίσω. Με τον Σισέ ήμασταν κοντά. Είναι εκπληκτικός παίκτης. Δόξα τω Θεό είχα μια καλή μέρα. Πέτυχα τέσσερις νίκες. Δυστυχώς δεν ήρθε το χρυσό, αλλά είμαι ευχαριστημένος. Τώρα θα διεκδικήσω ένα μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό, στο Καζάν της Ρωσίας», είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αθλητής της Μακεδονικής Δύναμης Κοζάνης, που χάρισε στην Ελλάδα τη μεγαλύτερη αγωνιστική διάκριση σε Presidents Cup.



«Είμαι πολύ χαρούμενος που κατάφερα να φτάσω στο σημαντικότερο μετάλλιο της Ελλάδας σε Presidents Cup. Είναι τιμή μου. Δούλεψα γι` αυτό. Εύχομαι και στους υπόλοιπους Έλληνες αθλητές να πάρουν μετάλλια».

Είπε ότι τέτοιου μεγέθους τουρνουά είναι πολύ σημαντικό που γίνονται στην Ελλάδα γιατί «μας δίνει ώθηση σαν αθλητές να διεκδικήσουμε διακρίσεις μπροστά στο ελληνικό κοινό. Ευχαριστώ όλους αυτούς που με ψύχωσαν στον δρόμο για τον τελικό και ειδικά απέναντι στον Σισέ. Ελπίζω να γίνουν και στο μέλλον τόσο σημαντικά τουρνουά. Θα ήταν τεράστια ευκαιρία για τους Έλληνες φίλους του ταεκβοντό και όχι μόνο».

Με τη ψυχολογία στα ύψη ο Τεληκωστόγλου θα διεκδικήσει τη μεγάλη ευρωπαϊκή διάκριση σε λίγες μέρες στο Καζάν. «Μου λείπει ένα ευρωπαϊκό μετάλλιο. Η ψυχολογία μου είναι στα ύψη. Θα ήταν καλύτερη εάν εδώ είχα πάρει το χρυσό, όμως ακόμα και έτσι είμαι ικανοποιημένος. Ήμουν κοντά. Εύχομαι και στο Καζάν να πάω το ίδιο καλά. Θέλω ένα μετάλλιο στην κατηγορία ανδρών. Ήρθε η ώρα να το πάρουμε. Νοιώθω καλά. Νοιώθω έτοιμος».




Σχόλια