Παναγιώτης Ουσταμπασίδης: Καλησπέρα ΚΑΣΤΟΡΙΑ ❤!!!! Καλησπέρα φίλες καί φίλοι μου 💛!!!!


Πώς μπορεί νά αλλάξει κάτι;;;; , γενικότερα ..... ;;; Όταν συμβαίνουν τόσα κομικοτραγικα πράγματα γύρω μας 😿 ,σέ όλους τούς τομείς καί εμείς μένουμε απαθείς 😿 ,
Αυτό πού συμβαίνει τό τελευταίο καιρό στόν Σύλλογο του ΑΓΣΚ είναι τραγικό καί εγκληματικό 💣!!!!! Νά απέτυχε μιά διοίκηση , νά απέσυρε τήν ομάδα τού Συλλόγου στά μέσα τού πρωταθλήματος , νά καταχράστηκαν (( κάποιοι)) χρήματα ???




 Καί νά μήν οδηγητε ο Σύλλογος σέ εκλογές;;;;;;;; Υπάρχουν νόμοι;;;;; υπάρχει δικαιοσύνη ;;;;;;;;υπάρχει κάποιος νά πεί κάτι ...... ΕΛΕΟΣ;;;;;;  😈 😈 😈 Καί σού λέει καί ο πρόεδρος ((γλάστρα)) τής ΕΠΣ πού επέλεξαν τά σωματεία, νά ενδιαφέρεται γιά τήν διάλυση τού Συλλόγου καί τής ιστορίας .........τού κυπέλλου......Μα όταν παρουσία(( μαρτύρων)) λέει ότι ο Σύλλογος εξαρτάται από τόν τάδε καί τόν τάδε άν θά γίνουν διαδικασίες η όχι καί πότε ;;;;; Τή σημαίνει;;;; 

Είσαι μία από τά ίδια , απλά ποιό συγκρατημένα γιατί είναι νωρίς ακόμα , έδειξες ότι είσαι γιά τήν πάρτυ σου καί τίς υποσχέσεις σου.......??? Καί όχι γιά τά σωματεία !!! Αλλά ο κόσμος αρχίζει νά καταλαβαίνει ......Μπορεί νά έμεινα μόνος μου στόν αγώνα αυτόν ,γιά τήν προστασία τού Συλλόγου , αλλά έχω τόν κόσμο μαζί μου καί θά στό αποδείξω ((ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ...)) μέ έργα ,!!!!! εσύ μέ τά λεφτά καί μέ τό σύστημα καί εγώ μέ τόν λαό ΑΡΚΕΤΑ!!!!!!!!!!!!!!



Σχόλια