Γιώργος Κωτσόπουλος: Ο Μακεδονικός Βεύης είναι το σπίτι μου - Δε μπορώ να φανταστώ ένα πρωτάθλημα χωρίς αυτόν!



Ο Μακεδονικός είναι το σπίτι μου. Το μόνο που ξέρω είναι ότι ένα μεγάλο μέρος της καρδιάς μου βρίσκεται εδώ και ότι είναι μια δύσκολη στιγμή αυτή για έναν τόσο μεγάλο σύλλογο!

Πέντε υπέροχα χρόνια με τρόπαιο και πρωταγωνιστικό ρόλο καθ’ όλη την διάρκεια! Δεν μπορώ να φανταστώ ένα πρωτάθλημα χωρίς «Μακεδονικό» είναι τόσο άσχημο και τόσο λυπηρό ταυτόχρονα!

Καλή συνέχεια σε όλους, συμπαίκτες και μη! Με κάποιους ίσως συναντηθώ ξανά με κάποιους πάλι σίγουρα θα είμαι αντίπαλος!
Ήμουν πολύ χαρούμενος εδώ!!
Εις το επανιδείν!

Σχόλια

  1. Άντε βρε χωριάτη. Κάτι τέτοιοι παίκτες σαν εσένα πάνε το ποδόσφαιρο του νόμου εκατό χρόνια πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.