Αυγουστίνος Διονύσιος Πρόεδρος Μακεδονικού Βεύης: Καληνύχτα τοπικό ποδόσφαιρο Ήλπιζα ότι κάτι θ’ αλλάξει ... Όλα βρωμιά!!

 

Και ήταν  αυτά τα 10 χρόνια  της ενασχόλησης μου με τα κοινά ένα  μεγάλο  πανεπιστήμιο της ζωής ....
Γνωριμίες, χαρές , λύπες, μια φιλία ΑΔΕΡΦΙΚΗ, λίγους κολλητούς, πολλούς φίλους ... Αρκετούς εχθρούς.

Απογοήτευσα αρκετούς αλλά  τους ενημερώνω πως δεν τους ξεχνώ και θα επανορθώσω .
Μόχθησα πάρα  πολύ  και αφιέρωσα όλο  μου το είναι  στην ανάδειξη του χωριού μου, παρά  το μικρό της ηλικίας, όταν ανέλαβα την προεδρία του Μακεδονικού Βεύης έγινα ένας  πιτσιρικάς που τους ταράζει τα νερά.

Λοιδορήθηκα από  πολλούς δεν το έβαλα κάτω, ήλπιζα ότι  κάτι  θα αλλάξει, μάταια όλα. Βρωμιά  και δυσωδία παντού, μια απέραντη χωματερή. (παράγοντες  έβαζαν μέχρι και μέσον άτομα  της τοπικής αυτοδιοίκησης για να μην έρθουν παίκτες  στην ομάδα  μας)

Νόμιζα ότι ισχύει η παροιμία σκυλί με σκυλί δεν τρώγεται, αποδείχθηκε ότι τρώγεται με την καταγγελία που έκαναν στις 23 Ιουνίου και ήρθε το ΣΔΟΕ στην εκδήλωση μας (πιθανόν καρφωτή από  ξένο  σωματείο) απογοητεύτηκα, σιχάθηκα τα πάντα.

Αντί  να αφήσουν την νέα γενιά οι πιο παλιοί να αλλάξει τα πράγματα μας βάζουν τρικλοποδιές.
Με όλα αυτά αποφάσισα να αποσυρθώ από τα κοινά, συγκεκριμένα από την προεδρία του Μακεδονικού  Βεύης (σας αφήνει το πεδίο ελεύθερο ο πιτσιρικάς να τα βρωμίσετε όλα  ακόμα περισσότερο) και να πάω  να βρω την τύχη μου στην Γερμανία.

Ξέρω ,ξέρω  πολλοί  θα πείτε  ο γιος του τάδε να φύγει ;;!! Χρειάζεται ανεξαρτησία παιδιά (αργά  το κατάλαβα ).

Κάποιοι  θα χαρούν, κάποιοι θα στεναχωρηθούν, αλλά πάρα  πολλοί θα λυπηθούν.
Εγώ θέλω  όλοι σας να χαίρεστε για να είμαι  χαρούμενος και εγώ ... Και αν κάποιοι αισθάνεστε ότι σας προδίδω συγχωρέστε με...

Η ψυχή μου, η ζωή μου όλα είναι ταγμένα στην Βεύη και στον Μακεδονικό... Είμαι υπόχρεος  για όλα αυτά  που μου χάρισε. Κάποια  στιγμή θα τα ανταποδώσω μετά  δόξης και τιμής..!
Καληνύχτα τοπικό ποδόσφαιρο, Καληνύχτα Ελλάδα, Καλημέρα  Γερμανία..!

Σχόλια

  1. Όλα μαύρα κόψε και καμιά αποδειξη τζαμπατζη όσο για το ΣΔΟΕ καιρος ητανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.