Το τρίτο ημίχρονο από Λαγκαδά - Οι δηλώσεις των προπονητών μετά την ισοπαλία στον Άγιο Βασίλειο.

Οι δηλώσεις των προπονητών μετά την ισοπαλία στον Άγιο Βασίλειο.


ΚΩΣΤΑΣ ΒΕΛΙΤΖΕΛΟΣ (ΑΠΕ ΛΑΓΚΑΔΑ): “Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία. Ξεκίνησε ένας μαραθώνιος αγώνων που θεωρώ ότι, όπως φάνηκε από αποτελέσματα της πρεμιέρας, ο όμιλος θα είναι πιο δύσκολος από πέρυσι. Προμηνύεται συναρπαστικό πρωτάθλημα, είναι πιο κοντά οι ομάδες σε δυναμική. Αυτό το παιχνίδι ήταν συναισθηματικά φορτισμένο για εμένα.

Έπαιξα 7 χρόνια στον Ερμή Αμυνταίου, βρέθηκα πρώτη φορά αντίπαλος, ήταν λίγο… κάπως για μένα, αλλά στο 90λεπτο αυτά τα ξεχνάς και τα ξεπερνάς. Εύχομαι τα καλύτερα στην ομάδα αυτή, να πετύχει τους στόχους της. Όσο για το παιχνίδι, δεν μπορώ να έχω παράπονο από τους παίκτες μου. Χάσαμε πολλές ευκαιρίες, είχαμε τελικές και δυο χαμένα πέναλτι. Βρέθηκε σε πολύ καλή μέρα ο αντίπαλος γκολκίπερ (σ.σ. Στόικος) και γενικά η άμυνα του αντιπάλου. Συγχαίρω τους παίκτες μου για τη μεγάλη προσπάθεια, μπήκαν όπως έπρεπε για αγώνα πρεμιέρας, έλειψε μόνο το γκολ.

Η έλλειψη καθαρού φορ στα φιλικά και σήμερα λόγω ενός προβλήματος (σ.σ. με τον Πίντο), δεν μας βοήθησε να έχουμε την εύκολη εκτέλεση, φάνηκε στις φάσεις και στα πέναλτι. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, κοιτάμε το επόμενο ματς, για να είμαστε το λιγότερο το ίδιο ανταγωνιστικοί».

ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΓΙΟΡΙΔΗΣ (ΕΡΜΗΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ): «Κάθε πρεμιέρα είναι δύσκολη, για κάθε ομάδα, άσχετα με έδρα και αν είσαι το φαβορί ή όχι. Πήραμε ένα βαθμό, βάσει απόδοσης είχαμε και τύχη. Μας πίεσε η ΑΠΕΛ, είχε καλά στημένα, εμείς δεν ανταπεξήλθαμε καλά. Στις αντεπιθέσεις ίσως μπορούσαμε και να κερδίσουμε σε κάποιες περιπτώσεις. Είχανε πάθος οι παίκτες μου, θέληση και τους αξίζουν συγχαρητήρια.

Ήμασταν ανταγωνιστικοί. Καλή συνέχεια στον Λαγκαδά και τον φίλο μου τον Κώστα, να πετύχουν τους στόχους τους, να έχουν μια καλή σεζόν».

mikriliga.com

Σχόλια