Στις 23 και 24 Μαρτίου 2019 διεξήχθησαν η δεύτερη και τρίτη φάση των Πανελλήνιων Αγώνων Κολύμβησης μαθητών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. του σχολικού πρωταθλήματος κολύμβησης
Στις 23 και 24 Μαρτίου 2019 διεξήχθησαν η δεύτερη και τρίτη φάση των Πανελλήνιων Αγώνων Κολύμβησης μαθητών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. του σχολικού πρωταθλήματος κολύμβησης.
Τη διοργάνωση ανέλαβε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Κοζάνης σε συνεργασία με την Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδας και υπό την αιγίδα του Τμήματος Φυσικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν στις άψογες εγκαταστάσεις του Κολυμβητηρίου της Πτολ/δας, το οποίο αποτελεί πραγματικό κόσμημα για τον αθλητικό κόσμο της περιοχής μας.
Σκοπός της διοργάνωσης των αγώνων κολύμβησης είναι η καλλιέργεια αθλητικού πνεύματος και ευγενούς άμιλλας, η βελτίωση της φυσικής κατάστασης των μαθητών και η εξοικείωσή τους με το υγρό στοιχείο και τέλος οι υψηλές επιδόσεις στο άθλημα της κολύμβησης, που ασκεί το σώμα ισόρροπα, εξασφαλίζει υγεία και άριστη κατάσταση του οργανισμού.
Η διοργάνωση των Πανελλήνιων Αγώνων κολύμβησης (σχολικό πρωτάθλημα) ήταν μία κολοσιαία διοργάνωση με συμμετοχή 150 αθλητών/ μαθητών απ’ όλη την Ελλάδα και πολλών συλλόγων κολύμβησης.
Η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης, Δρ Βασιλική Βόντσα, με αφορμή την ολοκλήρωση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Κολύμβησης, συγχαίρει τους μαθητές-αθλητές, που συμμετείχαν στους αγώνες και ιδιαιτέρως όσους κατάφεραν να διακριθούν.
Συγχαίρει επίσης, όλους τους διοργανωτές και κυρίως τους Γυμναστές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης, με Ειδικότητα στην Κολύμβηση, για την ενθουσιώδη συμμετοχή και συνεργασία τους.
Εύχομαι και ελπίζω η φετινή εμπειρία να γίνει εφαλτήριο για τη συνεχή διοργάνωση των αγώνων στον τόπο μας.
Από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΕ Κοζάνης
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.