Γρηγόρης Μπαγτζής: Καλή συνέχεια στην ομάδα της καρδιάς μου ΑΕ Περδίκκα

Προσωπικοί λόγοι με αναγκάζουν να απομακρυνθώ από την τεχνική ηγεσία της Αθλητικής Ένωσης Περδίκκα. Υπηρέτησα το σύλλογο ενεργά 5 χρόνια ως γενικός αρχηγός και τα 3 χρόνια ως προπονητής. 

Ήταν η ομάδα που με αξίωσε πρώτα απ’ όλα να φορέσω την φανέλα  της,  από τα παιδικά μου χρόνια και να κάνω την καριέρα μου ως προπονητής.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια  μέσα από την καρδιά μου όλους αυτούς που πορευτήκαμε μαζί όλα αυτά τα χρόνια.  

Τους ποδοσφαιριστές που συνεργάστηκα μαζί τους και την υγιή διοίκηση έναν προς έναν που μου εμπιστεύτηκε το τιμόνι της ομάδας τα τρία τελευταία χρόνια.
Εισέπραξα πολύ μεγάλη αγάπη, εκτίμηση και σεβασμό. Αισθάνομαι πολύ περήφανος που υπηρέτησα αυτή την ομάδα! 

Η ΑΕ Περδίκκα πρέπει να παραμένει στις κατηγορίες για έναν και μόνο λόγο για τις ακαδημίες όπου γίνεται μια σοβαρή προσπάθεια  και δουλειά σε όλους τους τομείς ... με αποτέλεσμα η  Κ12 να βγει πρωταθλήτρια στην κανονική περίοδο του πρωταθλήματος.   
Συγχαρητήρια πολλά  στα παιδιά μας!

Ένας κύκλος έκλεισε με ανάμεικτα συναισθήματα. 
Καλή συνέχεια  στην ομάδα της καρδιάς μου ΑΕ Περδίκκα.

Συγχαρητήρια στις ομάδες του Αλιάκμων Αιανής,   Ακαδημία Εορδαϊκός και Βέρμιο Καρυοχωρίου για την άνοδο τους στην Α’  ερασιτεχνική κατηγορία. 

Με εκτίμηση 
Γρηγόρης Μπαγτζής 

Σχόλια

  1. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΦΙΛΕ ΓΡΗΓΟΡΗ ΣΕ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ.ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΠΕΡΔΙΚΚΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.