Γιώργος Τακίδης: Νιώθω πολύ καλά που είμαι παίκτης του Πιερικού, οι άνθρωποι έδειξαν το ενδιαφέρον τους για μένα από την πρώτη στιγμή | φωτο



Για τη μεταγραφή του στον Πιερικό  αλλά και για τις προσωπικές του ποδοσφαιρικές στιγμές, μίλησε  στη σελίδα μας ο δυναμικός κεντρικός αμυντικός Γιώργος Τακίδης.

Ερ. Πόσο χρονών είσαι από που ξεκίνησες το ποδόσφαιρο και σε ποιες ομάδες

Απ. Είμαι 24 χρόνων..  .Ξεκίνησα το ποδόσφαιρο από την Ακαδημία Περδίκκα και μετά στην  Ακαδημία Ατρόμητου, έπαιξα στην Κοζάνη  Δ' Εθνική, στη  Βέροια  Κ 20 , στον Εορδαϊκό , στη Θύελλα Φιλώτα  και  στον Μακεδονικό  Φούφα Γ ' εθνική και τώρα στον  Πιερικό

Ερ. Πώς νιώθεις που είσαι επίσημα παίκτης του Πιερικού.
Πως ήρθε η πρόταση και τι έπαιξε ρόλο να καταλήξεις στην  ομάδα.

Απ. Νιώθω πολύ καλά που είμαι παίκτης του Πιερικού, οι άνθρωποι έδειξαν το ενδιαφέρον τους από την πρώτη στιγμή και αυτό με έκανε και συμφώνησα.

Ερ.  Πότε ξεκινάτε προετοιμασία και οι πρώτες σου εντυπώσεις από τις επαφές σου με τους ανθρώπους του Πιερικού.

Απ. Η προετοιμασία ξεκίνησε σήμερα (Δευτέρα 22/7 ). Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές γιατί έχω να κάνω με πολύ καλούς ανθρώπους που θέλουν να βοηθήσουν την ομάδα και είναι όλα  σε επαγγελματικά πλαίσια.

Ερ. Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι;

Απ. Προσωπικοί μου  στόχοι είναι να έχω  μια καλή χρονιά με υγεία και  να βοηθήσω τον Πιερικό  βελτιώνοντας έτσι  και τον εαυτό μου

Ερ.  Τι θα μπορούσε να σε φτιάξει μέσα στο γήπεδο αλλά και τι να σε  χαλάσει.

Απ. Αυτό που θα μπορούσε με φτιάξει μέσα στο γήπεδο είναι η παρουσία του κόσμου.

Ερ. Ποια καλή στιγμή θυμάσαι  και ποια άσχημη   τα χρόνια που παίζεις ποδόσφαιρο.

Απ. Καλές στιγμές υπάρχουν πολλές που μπορώ να θυμηθώ αλλά άσχημη ήταν  ο τραυματισμός μου στο κεφάλι την χρόνια που μας  πέρασε

Ερ. Κεντρικός αμυντικός εσύ κεντρικός αμυντικός κι ο πατέρας σου.  Τα γονίδια πιστεύεις ή επηρεάστηκες από δική του προτροπή.

Απ. Σίγουρα πιστεύω ότι τα γονίδια έπαιξαν τον ρόλο τους για την θέση όταν ξεκίνησα να παίζω , αλλά στην συνέχεια  αυτή η θέση του κεντρικού αμυντικού  μου άρεσε

Ερ.  Μια ευχή για τη νέα σεζόν που ξεκινάει

Απ. Μια ευχή...  Μια χρονιά με υγειά και επιτυχίες  για όλους τους ποδοσφαιριστές










Σχόλια