Ευριπίδης Δούμας: Παθιάζομαι μέσα στο γήπεδο και τα δίνω όλα - Θέλω να βοηθήσω τα μέγιστα τον Μακεδονικό


Το νέο απόκτημα του Μακεδονικού Κοζάνης Ευριπίδης Δούμας  μίλησε για λογαριασμό της σελίδας Ματιές στα σπορ.

Ο δυναμικός νεαρός αμυντικός μας μίλησε για τη νέα του ομάδα, τους δικούς του στόχους, αλλά και για το πάθος που τον  διακρίνει όταν αγωνίζεται


Ερ. Ευριπίδη ,πόσο χρονών είσαι από που ξεκίνησες το ποδόσφαιρο και σε ποιες ομάδες έχεις αγωνιστεί

Απ. Είμαι 19 χρόνων (τον Σεπτέμβριο 20).Αρχικά η πρώτη μου ομάδα ήταν ο Ολυμπιακός Κοζάνης, όπου την επόμενη χρόνια μετονομάστηκε ως  Δαναοί. Αγωνίστηκα εκεί για 3 χρόνια. Από εκεί πήγα στην ακαδημία της Κοζάνης όπου το τελευταίο διάστημα της χρονιάς εκείνης προπονήθηκα για περίπου 2 μήνες με την ανδρική ομάδα που έπαιζε Γ’ Εθνική. Η πρώτη μου αγωνιστική χρονιά ήταν στο Α’ τοπικό με την ομάδα του Αλιάκμονα Αιανής. Από τον Αλιάκμων πήγα στην ομάδα της ΕΑΣ Ανθότοπου (Β’ τοπικό) και στην συνέχεια στην ΑΕ Κοζάνης στην οποία φόρεσα την φανέλα για τρεις χρονιές.


Ερ. Πώς νιώθεις που είσαι επίσημα παίκτης του Μακεδονικού
Και τι έπαιξε ρόλο να καταλήξεις στην  ομάδα

Απ. Είμαι πολύ χαρούμενος που φέτος θα αγωνίζομαι σε μια ομάδα όπως ο Μακεδονικός. Σε μία ομάδα που πιστεύει σε νέα παιδιά με όρεξη και φιλοδοξίες για το ποδόσφαιρο και μια ομάδα, με συνεχείς παρουσίες  στην κατηγορία.
Το ενδιαφέρον των ανθρώπων  της διοίκησης ήταν αυτό που έπαιξε κύριο ρόλο στην μεταγραφή αυτήν. Είναι πολύ όμορφο όταν μια ομάδα δείχνει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για το πρόσωπο μου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα τους απογοητεύσω.


Ερ. Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι;

Απ. Προσωπικοί μου στόχοι είναι να έχω μια υγιή  χρονιά, να βελτιωθώ μέσα από τις προπονήσεις και τα παιχνίδια και να βοηθήσω τα μέγιστα τον Μακεδονικό.


 Ερ  Ποια είναι τα δυνατά σου σημεία;

Απ. Πιστεύω κυρίως η δύναμη, το ψηλό παιχνίδι όπως και το πάθος που βγάζω μέσα στο γήπεδο.

Ερ. Ποιος  ποδοσφαιριστής είναι το  πρότυπό σου;

Απ .
Πρότυπο μου ήταν ο Didier Drogba.Η τεχνική του, η δύναμη, το πάθος που έβγαζε μέσα στο γήπεδο με έκανε να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο και να θέλω να γίνω επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Προσπαθούσαν να τον σταματήσουν 3 παίκτες, κρεμόταν από την φανέλα, αλλά κανείς δεν μπορούσε. Όταν τον έβλεπα να σκοράρει χαιρόμουν περισσότερο από εκείνον.

 Ερ. Τι θα μπορούσε να σε φτιάξει μέσα στο γήπεδο αλλά και τι να σε  χαλάσει.

Απ Στο γήπεδο μπορεί να με χαλάσει όταν θα δω σε παιχνίδι της ομάδας μου παίκτες να είναι αδιάφοροι, όταν όλοι προσπαθούν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα δίνοντας το 100% ενώ αυτοί κοροϊδεύουν πρώτα τον εαυτό  τους και μετά την ομάδα.
Σε αντίθεση παθιάζονται περισσότερο  όταν δω την ομάδα μου να προσπαθεί για την νίκη. Εγώ θα ματώσω μέσα στο γήπεδο.
Δίνω το 101% όταν βλέπω την ομάδα να προσπαθεί και δεν είναι αδιάφορη.


Ερ. Ποια καλή  στιγμή θυμάσαι  και ποια άσχημη   τα χρόνια που παίζεις ποδόσφαιρο

Απ. Μια από τις στιγμές που θα θυμάμαι είναι στον Ανθότοπο την τελευταία αγωνιστική στο Β’ Τοπικό όταν η ομάδα μας με νίκη της και ήττα από τον  δεύτερο ανεβαίναμε κατηγορία. Άνοιξα το σκορ. Πίστεψα είναι ένα γκολ που θα στείλει την ομάδα μου στο Α’ τοπικό αλλά τελικά κέρδισε η δεύτερη  στην βαθμολογία Χαραυγή και πήρε το εισιτήριο για την άνοδο.
Άσχημη στιγμή ήταν ένας τραυματισμός που είχα στο γόνατο στις Μικτές της Κοζάνης. Με κράτησε ένα μήνα έξω και έτσι έχασα την ευκαιρία να αγωνιστώ και να βοηθήσω την ΕΠΣ  Κοζάνης.


Ερ. Πώς βλέπεις το νέο πρωτάθλημα

Απ. Πιστεύω πως τo νέο πρωτάθλημα  θα είναι το καλύτερο των τελευταίων χρόνων. Το πρωτάθλημα θα είναι πολύ δυνατό. Υπάρχει μεγάλη κινητικότητα σε όλες τις ομάδες και νομίζω θα είναι έναν πρωτάθλημα που θα έχει ενδιαφέρον μέχρι και την τελευταία αγωνιστική.

Ερ. Μια ευχή για τη νέα σεζόν που ξεκινάει

Απ. Εύχομαι ολόψυχα σε όλους τους ποδοσφαιριστές να έχουν μια καλή χρονιά χωρίς τραυματισμούς. Οι ομάδες να πραγματοποιήσουν τους στόχους που έχουν βάλει και κυρίως να μην υπάρχουν παρατράγουδα έξω και μέσα στα γήπεδα.


Σχόλια