Βασίλης Δουλδούρας: Ο ΑΟ Κρόκου άξιζε να παραμείνει στην Α' κατηγορία - Αλλά μας έλειπε η πείρα - Ήμασταν όλοι παιδιά !

Ο  νεαρός και φιλόδοξος ποδοσφαιριστής του Α.Ο Κρόκου  Βασίλης Δουλδούρας μας άνοιξε την καρδιά του και  μίλησε στη σελίδα μας για την αγωνιστική χρονιά που πέρασε αλλά και για τα μελλοντικά σχέδια του.


Ερ. Είχες μια πολύ καλή χρονιά εσύ, αλλά η ομάδα σου δεν μπόρεσε να παραμείνει στην Α Κατηγορία, πες μας Βασίλη δυο λόγια  πως είδες εσύ τη χρονιά που πέρασε ατομικά αλλά και ομαδικά 


Απ. Αυτή η χρονιά που πέρασε είχε τα θετικά της αλλά είχε και τα αρνητικά της.
Σαν νεοφώτιστη ομάδα ο Α.Ο.ΚΡΟΚΟΣ στην Α Κατηγορία λειτουργήσαμε σωστά ως ομάδα με τους περισσότερους συμπαίχτες μου μαζί και εγώ να αγωνιζόμαστε πρώτη φορά στην μεγάλη κατηγορία.
Μας έλειπε η πείρα που παίζει πολύ σημαντικό ρόλο....απλά εμείς ειμασταν όλοι παιδιά!!!!!
Το ξεκίνημα ήταν ονειρικό αλλά σιγα σιγά δεν ήρθαν τα αποτελέσματα που θέλαμε και μοιραία η ομάδα οδηγήθηκε στην Β Κατηγορία.
Η Α Κατηγορία μου έμαθε πολλά και πιστεύω να βελτιώθηκα και σαν ποδοσφαιριστής και σαν άνθρωπος με την βοήθεια φυσικά των συμπαικτών μου και τους ευχαριστώ πολύ.
Αξίζαμε να είμασταν  στην Α' κατηγορία, το δείξαμε μέσα στα γήπεδα, και αυτό είναι το μεγάλο μου παράπονο!!!!

Ερ. Υπήρξαν ομάδες που ενδιαφέρθηκαν  να σε αποκτήσουν,  η απόφαση σου ήταν όμως να παραμείνεις για μια ακόμη χρονιά στον ΑΟ Κρόκου Τι ήταν αυτό που σε κράτησε στην ομάδα  


Απ. Υπήρχε όντως ενδιαφέρον από κάποιες ομάδες να με εντάξουν στο ρόστερ τους,και τους ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον.
Πήρα την απόφαση να παραμείνω στην ομάδα του Κρόκου,γιατί είναι μια ομάδα με εξαιρετικό κλίμα και εξαιρετικούς ανθρώπους.
Με βοήθησαν να βελτιωθώ μέρα με την ημέρα και να γίνω πιστεύω καλυτερος.Αλλωστε για εμένα η ομάδα του Κρόκου είναι η δεύτερη οικογένεια μου,το δεύτερο σπίτι μου.


Ερ. Μίλησες με διοίκηση προπονητή  ποιο είναι οι στόχοι της ομάδας τη νέα σεζόν 

Απ.
Στόχος φυσικά είναι η επιστροφή της ομάδας στην Α'  κατηγορία..εκεί που αξίζει να είναι αυτή η ομάδα.


Ερ. Οι προσωπικοί σου στόχοι 

Απ.
Οι προσωπικοί μου στόχοι φέτος είναι να μπορέσω να βγω πρώτος σκόρερ της κατηγορίας και καλύτερος παίκτης αλλά το σημαντικότερο για εμένα θα είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος,θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό.

Ερ.Οι πρώτες κινήσεις στην Α' κατηγορία ιδίως  έγιναν , οι ομάδες λίγο πολύ άρχισαν  να κινούνται μεταγραφικά Απ αυτά που βλέπεις έως τώρα ποιες ομάδες θα πρωταγωνιστήσουν ; 

Απ. Είναι πολύ νωρίς ακόμη για  συμπεράσματα , αλλά πιστεύω ότι η ομάδα της Κοζάνης εάν αλλάξει χέρια θα πρωταγωνιστήσει.

Ερ.Μια ευχή για το νέο πρωτάθλημα

Απ. Να γίνει ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα χωρίς τραυματισμούς όλα τα παιδιά να έχουν την υγεία τους,αυτό είναι το σημαντικό.
Εύχομαι σε όλες της ομάδες να πετυχουν τους στόχους τους η καθεμία ξεχωριστά.

Ευχαριστώ πολύ 
το maties sta sport για την συνέντευξη..




Σχόλια