Περικλής Παναγιωτίδης: Ο Τηλυκράτης στέκεται εμπόδιο κρατώντας το δελτίο μου Δεν έχει κανείς το δικαίωμα να δείχνει τη δύναμη του επειδή κρατάει ένα χαρτί.


Το παράπονο του για την αδικία που βιώνει από την ομάδα του Τηλυκράτη έκανε γνωστό ο γκολκίπερ Περικλής Παναγιωτίδης.

Αναλυτικά τα όσα μας είπε  ο υψηλόσωμος τερματοφύλακας

"Δυστυχώς δεν μπορώ να κλείσω σε κάποια ομάδα και δεν ξέρω εάν θα μπορέσω γιατί η ομάδα του Τυληκράτη κρατάει το δελτίο μου χωρίς λόγο.

 Θα έπρεπε να είχε τελειώσει το θέμα μου έτσι ώστε να βρίσκομαι ήδη στον επόμενό μου ποδοσφαιρικό σταθμό. Αυτό μου συμβαίνει για πρώτη φορά.

 Δεν το  έχω ζήσει  ακόμα να είμαι υποχείριο οποιουδήποτε. 
Λέγοντας υποχείριο εννοώ ότι από την στιγμή που έληξε η συνεργασία μου με τον Τυληκρατη έπρεπε να μου είχαν στείλει το δελτίο μου κάτι που δεν έγινε.

Δεν έχει κανείς το δικαίωμα να δείχνει τη δύναμη του επειδή κρατάει ένα χαρτί.

 Γνωρίζουν στον Τηλυκράτη καλά   πως με σεβασμό προς τους ανθρώπους και την ομάδα έδωσα τα πάντα. Θέλω όμως να τελειώσει εδώ. 

Γιατί δεν μου δίνουν αυτό το δικαίωμα ;"

Σχόλια