Κούλης Αποστολίδης: Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να παραβρεθώ στην ίδρυση της Γωνιάς Αθλητικού βιβλίου σε μνήμη του Νικόλα Παπαδόπουλου – Εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθειά αυτή!

Μη μπορώντας να παραβρεθεί λόγο υποχρεώσεων,  στην όμορφη εκδήλωση που διοργανώθηκε στην μνήμη του Νικόλα Παπαδόπουλου την Τετάρτη 5/2, ο συντοπίτης μας Κούλης Αποστολίδης απεύθυνε χαιρετισμό μέσω του Νίκου Μάλλιαρη (συντονιστής της εκδήλωσης). 


"Μέσω του φίλου μου Νίκου Μάλλιαρη θέλω να εκφράσω την λύπη μου για την μη δυνατότητα μου να παρευρεθώ στην ίδρυση της Γωνιάς Αθλητικού βιβλίου σε μνήμη του Νικόλα Παπαδόπουλου.
Συμμετέχοντας κι εγώ σε αυτή την όμορφη προσπάθεια παραδίδω ένα βιβλίο και ένα DVD σαν ελάχιστη υποχρέωσή μου.
Με σεβασμό προς την Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης.
Εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθεια αυτή.

Ο συντοπίτης σας
Κούλης Αποστολίδης"

Σχόλια