Αποστόλης Τεληκωστόγλου: Ένας χρόνος δεν είναι ικανός να μειώσει την θέληση μου, παρά μόνο να την αυξήσει! - Τίποτε δεν είναι σημαντικότερο από την υγεία!

Σε ανάρτησή του στο facbook ο Αποστόλης Τεληκωστόγλου,  ο οποίος ήταν ένας από τους αθλητές που του επιτρέπονταν να συνεχίσει την άθλησή του και προετοιμασία του για το όνειρό του να συμμετάσχει στους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο 2020, μετά την απόφαση της Διεθνής Ολυμπιακής Επιτροπής να αναβάλλει για φέτος τους Ολυμπιακούς αγώνες, αναφέρει: 


"Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι αναμφίβολα το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στο οποίο κάθε αθλητής ονειρεύεται να συμμετάσχει.
Τίποτε όμως δεν είναι σημαντικότερο από την υγεία.
Αυτήν την στιγμή ο αθλητισμός έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
Οι αθλητές αποτελούν παράδειγμα προς την κοινωνία και τώρα είναι η ώρα να το αποδείξουν.
Όλοι μαζί θα ξεπεράσουμε κάθε δυσκολία.

Για όλους όσους με στήριξαν και συνεχίζουν να με στηρίζουν όλο αυτό το διάστημα, την διοίκηση της Ελληνικής Ομοσπονδία Tae Kwon do,την Ένωση Ταεκβοντο Βορείου Ελλάδος, τους προπονητές της Ολυμπιακής Ομάδας Αλμασίδη Χρήστο και Ζινέλη Θεόδωρο καθώς και τους συναθλητές, τον σύλλογό μου Μακεδονική Δύναμη Κοζανης, την οικογένειά μου και όλους εσάς με την θετική ενέργεια και τα μηνύματά σας, εύχομαι πάνω απ' όλα υγεία και είμαι σίγουρος ότι θα βγούμε από όλο αυτό πιο δυνατοί.

Ένας χρόνος δεν είναι ικανός να μειώσει την θέληση μου, παρά μόνο να την αυξήσει!

TOKYO2020NE 🇯🇵🇬🇷
#TAEKWONDO #TOKYO2020NE

Σχόλια