Ο Παναγιώτης Μαλούτας της ΑΕ Κοζάνης αποκαλύπτεται, απαντά και βγάζει την δική του 11άδα


Ο Παναγιώτης Μαλούτας  ο μέσος  ποδοσφαιριστής της ΑΕ Κοζάνης  εργάτης μέσα στο γήπεδο  απαντά, αποκαλύπτεται και βγάζει την δική του 11άδα.

 
Ο Παναγιώτης δέχτηκε και απάντησε στο ερωτηματολόγιο του «Ματιές στα σπορ ανοίγοντας την  καρδιά του.

Παναγιώτη ...

1) Που μεγάλωσες, που μένεις
Απ. Μεγάλωσα και μένω στην Κοζάνη

2) Από που  ξεκίνησες το ποδόσφαιρο;
Απ.   Ξεκίνησα να αγωνίζομαι από την  ακαδημία της ΑΕ Κοζάνης   όπου αγωνίζομαι έως και σήμερα.



3)Σε ποιες ομάδες έχεις αγωνιστεί μέχρι τώρα;
Απ.. Έχω αγωνιστεί με τις φανέλες των  Ελπίδων  ΑΕ Κοζάνης,  της  ΑΕ Κοζάνης , Εθνικού Βατερού, του Μακεδονικού Κοζάνης και με την  φανέλα της  Κοζάνης.

4) Ποια ομάδα υποστηρίζεις;
Απ. Υποστηρίζω τον Ολυμπιακό

 5)Με ποιον ποδοσφαιριστή  ταυτίζεσαι περισσότερο και ποιος είναι αυτός ο ποδοσφαιριστής που θαυμάζεις
Απ. Ο ποδοσφαιριστής που θαυμάζω είναι ο Μέσι.
Ταυτίζομαι με τον Γκιγιέρμε καθώς μου αρέσει το πάθος και η ένταση που έχει στο παιχνίδι του.

6)Ποιον προπονητή από όσους συνεργάστηκες θαυμάζεις;
Απ. Θεωρώ πως με όλους  τους προπονητές που εχω συνεργαστεί ειναι πολύ καλοί Πήρα στοιχεία από τον καθένα τους


7)Ποιον αγώνα δεν θα ξεχάσεις ποτέ;
Απ. Τον  αγώνα που δεν θα ξεχάσω είναι  ΑΕ Κοζάνης - Εορδαϊκός 1-1 την χρονιά 2013-2014.


8) Ποιο  είναι το αγαπημένο σου χόμπι;
Απ. Το αγαπημένο μου χόμπι είναι το ποδόσφαιρο  και τις ελεύθερες μου ώρες να τις περνάω όμορφα με την παρέα μου.

9)Φτιάξε τη δική σου ιδανική 11άδα από το φετινό πρωτάθλημα της  Α Κατηγορίας (χωρίς εσένα μέσα)
Απ. Το αγαπημένο μου σύστημα 4-4-1-1

Προπονητής
Κώστας Καπετάνος

Τερματοφύλακας
Χλιαράς

Δεξί μπακ
Μαρτιρόσοβ 

Στόπερ
Σαββίδης (Κοζάνη )
Πουλατσόγλου

Αριστερό μπακ
Μωυσιάδης (Κοζάνη )

Αμυντικά χαφ
Τζούτζας
Ρούσσης

Δεξί χαφ
Χατζηζήσης Δημήτρης

Αριστερό χαφ
Ματούλας Νικ

Δεκάρι
Μετικάνος

Σέντερ φορ
Δούμας Ηλίας

Σχόλια