Γιώργος Συμεωνίδης: To “ποντιακό τανκ” του Εορδαϊκού απαντά, αποκαλύπτει και βγάζει την δική του 11άδα - Ένα έμπειρος με καρδιά εφήβου ποδοσφαιριστή



Ο Γιώργος αγωνίστηκε σε αρκετές ομάδες και αυτό που τον χαρακτηρίζει είναι το αγωνιστικό του πάθος και να τιμάει τη φανέλα που φοράει. Απλό λαϊκό παιδί με αρκετή δόση  χιούμορ.
Κυρίες και κύριοι ο λόγος για τον Γιώργο Συμεωνίδη ποδοσφαιριστή του Εορδαϊκού ο οποίος δέχτηκε και απάντησε στο ερωτηματολόγιο του « Ματιές στα σπορ » ανοίγοντας την  καρδιά του.



1.Πού μεγάλωσες, πού μένεις?
ΑΠ. Μεγάλωσα στο ηρωικό Μεσόβουνο. Τα τελευταία 10 χρόνια διαμένω μόνιμα στην Πτολεμαΐδα , είμαι παντρεμένος με την Ολυμπία Τσαγκαλίδου και έχουμε έναν γιο τον Κωνσταντίνο.

2. Από πού ξεκίνησες την καριέρα σου?
ΑΠ. Ξεκίνησα την καριέρα μου από την ακαδημία Αναγέννηση Πτολεμαΐδας
 Άγιος" για ακόμη ένα χρόνο ο έμπειρος Γιώργος Συμεωνίδης ...
3. Σε ποιες ομάδες έχεις αγωνιστεί μέχρι τώρα?
ΑΠ.
 Αναγέννηση Πτολεμαΐδας
• Α.Ε.  Πτολεμαΐδας
• ΠΑΣ Πτολεμαΐδα
• Εορδαïκός
• Νάουσα
• Κοζάνη
• Κομνηνά
• Περδίκκας
• Αμύνταιο
• Μακεδονικός  Φούφα
• Α.Ε.Π Καραγιαννείων
•  Αγ. Παντελεήμωνα
• ΠΑΣ Φλώρινα

4. Ποια ομάδα υποστηρίζεις?
ΑΠ. Η ομάδα που υποστηρίζω είναι η ΑΕΚ

5. Με ποιον ποδοσφαιριστή ταυτίζεσαι περισσότερο και ποιος είναι αυτός ο ποδοσφαιριστής που θαυμάζεις?
ΑΠ. Έχω πολλά κοινά σημεία με τον Luis Suarez χαχαχα μου έχουν πει ότι μοιάζουμε και εξωτερικά! Αυτός που θαυμάζω είναι ο C.Ronaldo #7#

6.  Τι εκτιμάς περισσότερο στους φίλους σου?
ΑΠ. Το πρώτο πράγμα που εκτιμάω είναι η ειλικρίνεια από κει και πέρα όλοι κρινόμαστε με τις πράξεις μας!



7. Ποιον προπονητή από όσους συνεργάστηκες θαυμάζεις?
ΑΠ. Από τον καθένα ξεχωριστά έχω πάρει αρκετά στοιχεία και όλοι έπαιξαν τον ρόλο τους στη ποδοσφαιρική μου πορεία.

8. Ποιο ήταν το όνειρο και τι ήθελες να γίνεις όταν ήσουν μικρός?
ΑΠ. Το όνειρό μου ήταν να παίξω ποδόσφαιρο όπως και έπαιξα … βέβαια θα ήθελα να φτάσω ψηλότερα αλλά το κατεστημένο εκείνες τις εποχές ήταν διαφορετικό…

9. Τρία πράγματα που σου έχουν γίνει καθημερινή συνήθεια?
ΑΠ. Η οικογένειά μου, η δουλειά μου και το ποδόσφαιρο!

10. Ποιον αγώνα δεν θα ξεχάσεις ποτέ?
ΑΠ. Αυτό το παιχνίδι που θα μείνει χαραγμένο στην μνήμη μου είναι το Μακ. Αγ. Παντελεήμωνα -Μελιτέας Μελίτης 2-3….ένα απίστευτο παιχνίδι που τα είχε όλα, εναλλαγές στο σκορ, ένταση και πάθος μέσα και έξω από το γήπεδο.

11. Ποιος αντίπαλος σε δυσκόλεψε  πιο πολύ?
ΑΠ. Δεν είναι του χαρακτήρα μου να φοβάμαι τον αντίπαλο ,τον σέβομαι και πάντα είμαι έτοιμος να τον αντιμετωπίσω.



12. Ποια ήταν μεγαλύτερη αδικία που αισθάνθηκες σαν ποδοσφαιριστής?
ΑΠ. Ειλικρινά Γιώργο θίγεις ένα ευαίσθητο θέμα και δεν θα ήθελα να επεκταθώ…

13. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χόμπι?
ΑΠ. Εκτός από το ποδόσφαιρο, μου αρέσει πολύ το κυνήγι.


14. Πώς χαλαρώνεις μετά από μια άδικη ήττα?
ΑΠ. Παίζοντας με τον γιο μου, αν και τελευταία δεν μπορώ να αποφύγω τις ερωτήσεις του λόγω του ότι έρχεται στο γήπεδο!

15.  Φτιάξε τη δική σου 11άδα από το φετινό πρωτάθλημα της Α’  κατηγορίας,
Προπονητής,  Γιάννης Σαμαράς (ΑΚ.ΒΟΪΟΥ)
Σύστημα, 4-3-3
Τερματοφύλακας, Γιάννης Περπερίδης (ΕΟΡΔΑΙΚΟΣ)
Αριστερό μπακ,Στέλιος Μωϋσιάδης (ΚΟΖΑΝΗ)
Δεξι μπακ, Ντάνης Στεργιόπουλος(ΑΚ.ΒΟΪΟΥ)
Στόπερ, Παύλος Χαϊτίδης (ΕΟΡΔΑΪΚΟΣ)
Στόπερ, Παύλος Σαββίδης (ΚΟΖΑΝΗ)
Αμυντικό χαφ, Χρήστος Τσιντός  (ΕΟΡΔΑΪΚΟΣ)
Αμυντικό χαφ, Δαμιανός Τριανταφύλλου (ΕΟΡΔΑΪΚΟΣ)
Επιτελικός μέσος, Χρήστος Μετικάνος (ΑΛ.ΑΙΑΝΗΣ)
Δεξί χαφ, Νίκος Ματούλας (ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ)
Αριστερό χαφ,Σκέρντι Χαμαται(ΑΚ.ΒΟΪΟΥ)
Σέντερ φορ, Νίκος Ζηνόβιος (ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ)




Γιώργος Συμεωνίδης:  Χαιρετώ όλους τους φίλους της σελίδας  Ματιές στα σπορ και  εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι.

Σχόλια