Θανάσης Μπίκος ο νεαρός ταλαντούχος τερματοφύλακας του Ηρακλή Πτολεμαΐδας απαντά, αποκαλύπτει και βγάζει την δική του 11άδα | φωτο



Ο Θανάσης   δέχτηκε και απάντησε στο ερωτηματολόγιο του «Ματιές στα σπορ» ανοίγοντας την  καρδιά του.


Θανάση ..

1) Που μεγάλωσες, που μένεις;
Απ.  Γεννήθηκα στην Κοζάνη 30/6/2004 μεγάλωσα και μένω στα Κοίλα και η καταγωγή μου είναι από την Ερμακιά Εορδαίας.

2) Από που  ξεκίνησες το ποδόσφαιρο;
Απ. Ξεκίνησα στην ηλικία των 6 (ετών) από την Ακαδημία του ΠΑΟΚ Κοίλων

3) Σε ποιες ομάδες έχεις αγωνιστεί μέχρι τώρα;
Απ. Έπαιξα στην ομάδα του ΠΑΟΚ Κοίλων στην συνέχεια αγωνίστηκα με την φανέλα της Κοζάνης και του Ηρακλή Πτολεμαΐδας.

4) Ποια ομάδα υποστηρίζεις
Απ. Η ομάδα που υποστηρίζω είναι ο ΠΑΟΚ

5)Με ποιον τερματοφύλακα  ταυτίζεσαι περισσότερο και ποιος είναι αυτός  που θαυμάζεις
Απ. Ο τερματοφύλακας που ταυτίζομαι είναι ο kaylor Νavas



6) Ποιον προπονητή από όσους είχες  θαυμάζεις;
Δουλεύεις ατομικά και με ποιον
Απ. Θεωρώ πως όλοι οι προπονητές μου ήταν πολύ καλοί και τους εκτιμώ.
Στην παιδική μου ηλικία ήταν ο Μίλτος ο Παπαδόπουλος και στην συνέχεια ο Παντελής και ο Κώστας Καπετάνος και ο προπονητής τερματοφυλάκων ο Πάρης Μιχαηλίδης.
 Δουλεύω ατομικά με τον Πάρη Μιχαηλίδη ο οποίος με έχει βοηθήσει από πολύ μικρή ηλικία και τον εκτιμώ πολύ.

7)Ποιον αγώνα δεν θα ξεχάσεις ποτέ;
Απ.
Ο αγώνας που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι Ηρακλής Πτολεμαΐδας - Αλιάκμων Αιανής όπου είχα κάνει μια πολύ καλή εμφάνιση.


8) Ποιο  είναι το αγαπημένο σου χόμπι;
Απ. Το Αγαπημένο μου χόμπι είναι η γυμναστική επίσης μου αρέσει στις ελεύθερες μου ώρες  να κουρεύω.

9) Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου και στο ποδόσφαιρο αλλά και  στις σπουδές
Απ. Οι φιλοδοξίες μου είναι κάποια στιγμή να παίξω σε υψηλό επίπεδο και να μπορέσω να ασχοληθώ επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο αλλά πρώτα θα ήθελα να τελειώσω το σχολείο μου και να εισαχθώ σε μια σχολή.

10) Φτιάξε τη δική σου ιδανική 11άδα από το φετινό πρωτάθλημα της  Α’  Κατηγορίας
Απ
Προπονητής: Κώστας και Παντελής Καπετάνος
Το σύστημα που μου αρέσει είναι το 4-4-2.

Πάντος Ιωάννης
Τρομπούκης Κώστας
Σαββίδης Παύλος
Σεκκουλίδης Βαγγέλης
Μωυσιάδης Στέλιος
Ναθαναηλίδης Δημήτρης
Παπαδόπουλος Θοδωρής
Αθανασιάδης Στάθης
Σέχι Εράλντι
Δούμας Ηλίας
Μπαλίτσας 


Σχόλια