Νίκος Γκουζγκούνης: Ένας βετεράνος θυμάται .. Από τις αλάνες και τις αυλές πως βρέθηκα 16 χρονών , στην Κοζάνη της Β' εθνικής Μεγάλη μου αγάπη η ομάδα της Κοζάνης .. Το πέρασμα μου από Μακεδονικό και ΑΕΠ - Το γήπεδο η παρηγοριά μου μετά την απώλεια της αγαπημένης μου συζύγου

Γυρίσαμε  μαζί με τον κ. Νίκο πολλά χρόνια πίσω ..Όταν τα. γήπεδα ήταν ξερά αλλά ο κόσμος γέμιζε τις κερκίδες.

Ο Νίκος Γκουσγκούνης βετεράνος ποδοσφαιριστής της Κοζάνης θυμάται την πορεία του στο ποδόσφαιρο Πως βρέθηκε από τις αλάνες, στην ομάδα της Κοζάνης που αγωνιζόταν τότε  στη Β' εθνική . 

Στα 16του συμπλήρωνε την 22αδα στο διπλό στα 17 του μπήκε στα αποδυτήρια  στα  18 του  έγινε  βασικός στην ενδεκάδα  Θυμάται ωραίες στιγμές με γκολ που πέτυχε  Ποιοι ήταν οι προπονητές του οι συμπαίκτες του , οι διοικήσεις .Γιατί αρνήθηκε να πάρει μεταγραφή στην Καστοριά που αγωνιζόταν στην Α' εθνική; Το πέρασμα του από Μακεδονικό Κοζάνης και ΑΕΠ Αργότερα προπονητής   τι έδινε βαρύτητα; 

Το γήπεδο  η μεγάλη μου αγάπη κι αργότερα η παρηγοριά μου μετά την απώλεια της αγαπημένης μου  συζύγου Βούλας ...

Δείτε  τα όσα μας είπε ο θρυλικός Νίκος Γκουζγκούνης ..Η ζωντανή ιστορία της Κοζάνης
Αξίζει τον κόπο



Σχόλια