Χρήστος Δολόπικος ο 17χρονος ακραίος επιθετικός της Γαλατινής με την αγάπη και τη δουλειά του κέρδισε με το σπαθί του θέση στην 11αδα - Γέννημα θρέμμα της ομάδας μιλά αποκαλύπτει και δίνει τη δική του 11αδα


Ο πιτσιρικάς Χρήστος Δολόπικος έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στην ακαδημία της Γαλατινής.
  Με τη δουλειά και την αγάπη του για το ποδόσφαιρο κατάφερε να τον εμπιστευτεί ο προπονητής του Μιχάλης Σαμαράς και να τον ρίξει στα βαθιά δίνοντας τον θέση στην ενδεκάδα της Γαλατινής. 
Ενώ ξεκίνησε στις ακαδημίες ως Σέντερ μπακ, ο προπονητής του τον χρησιμοποιεί στα άκρα της επίθεσης και φαίνεται   ο νεαρός  με την απόδοση του να τον δικαιώνει. 
Ο Χρήστος δέχθηκε το ερωτηματολόγιο του " Ματιές στα σπορ" μας ανοίγει την καρδιά του , μιλά , αποκαλύπτει και δίνει τη δική του 11αδα 

1) Πόσο χρονών είσαι; Που μεγάλωσες, που μένεις;
Απ. Είμαι 17 χρονών, μεγάλωσα στην Γαλατινή και μένω στην Γαλατινή

2) Από που  ξεκίνησες το ποδόσφαιρο  και τι θέση παίζεις 
Απ. Ξεκίνησα το ποδόσφαιρο στην ακαδημία Γαλατινής και  τότε έπαιζα σέντερ μπακ 

3) Έχεις αγωνιστεί και σε κάποια άλλη θέση στο παρελθόν; 
Απ. Τώρα παίζω στην θέση αριστερό και δεξί εξτρέμ

4)Σε ποιες ομάδες έχεις αγωνιστεί μέχρι τώρα; 
Απ. Έχω αγωνιστεί μόνο στην ομάδα της  Γαλατινής

5) Ποια ομάδα υποστηρίζεις;
Απ. Υποστηρίζω την ομάδα της Liverpool

 6)Με ποιον ποδοσφαιριστή  ταυτίζεσαι περισσότερο και ποιος είναι αυτός  που θαυμάζεις 
Απ. Οι ποδοσφαιριστές που θαυμάζω είναι ο sadio mane,roberto firmino της Liverpool


7)Ποιον προπονητή από όσους συνεργάστηκες θαυμάζεις; 
Απ. Δεν μπορώ να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη γι αυτό, γιατί έχω συνεργαστεί μόνο με έναν, τον κ. Μιχάλη Σαμαρά

8)Ποιον αγώνα δεν θα ξεχάσεις ποτέ;
Απ. Τον αγώνα που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι ο πρώτος αγώνας που έπαιξα μετά τον τραυματισμό μου 

9) ποια θεωρείς την ποιο δύσκολη έδρα που έχεις παίξει ; 
Απ. Η πιο δύσκολη έδρα που έχω παίξει είναι του Εορδαϊκού

10) Ποιο  είναι το αγαπημένο σου χόμπι;
Απ. Το αγαπημένο μου χόμπι είναι το ποδόσφαιρο

11) ποια ήταν η καλύτερη σου στιγμή στο ποδόσφαιρο και ποια αυτή  που δε θες να τη θυμάσαι 
Απ. Η καλύτερη στιγμή στο ποδόσφαιρο είναι όταν έβαλα το πρώτο μου γκολ με τη μεγάλη ομάδα της Γαλατινής και η στιγμή που θα ήθελα να ξεχάσω είναι ο σοβαρός τραυματισμός που έπαθα στο πόδι

12) Φτιάξε τη δική σου ιδανική 11άδα από το φετινό πρωτάθλημα της  Α'  Κατηγορίας 
Απ. 

4-3-3
Τέρμα:Ζηνόβιος
Δεξι Μπακ: Στεργιόπουλος Σάκης
Σέντερ Μπακ:Σαββίδης, Σαριόγλου
Αριστερό Μπακ:Στρουμπούλης Κώστας
Αμυντικά Χαφ:Παπουτσίδης, Μπαλίτσας 
Επιτελικός Μεσος: Χατζηρούμπης
Αριστερό Εξτρεμ: Χαματάι 
Δεξί Εξτρέμ: Συμεωνίδης
Σέντερ Φορ: Ματούλας

Σχόλια