Αλέξανδρος Μεντεσίδης : Το όνειρο μου είναι να είμαι μια ζωή αθλητής και να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ. Ο 17χρονος πορτιέρο της Κοζάνης 2004 απαντά , αποκαλύπτει και δίνει τη δική του 11αδα

Ο Αλέξανδρος Μεντεσίδης γέννημα θρέμμα των ακαδημιών του Μακεδονικού Κοζάνης αγωνίζεται στη θυγατρική ομάδα του Μακεδονικού την Κοζάνη 2004.

  Έχει  την τρέλα  του τερματοφύλακα γι’ αυτό αποφάσισε από μικρός πως η θέση του στο γήπεδο είναι κάτω από τα δοκάρια.
Ο υψηλόσωμος κίπερ  είναι  ψυχικά δυνατός  και γενικά ένας εξελίξιμος τερματοφύλακας  με φιλοδοξίες.
Ο Αλέξανδρος  δέχτηκε το ερωτηματολόγιο του "Ματιές στα σπορ" ανοίγοντας την καρδιά του Απαντά , αποκαλύπτει και κάνει τη δική του 11αδα


1) Πόσο χρονών είσαι; Που μεγάλωσες, που μένεις;
Απ. Είμαι 17 χρονών μεγάλωσα στην Κοζάνη και μένω στην Κοζάνη

2) Από που  ξεκίνησες το ποδόσφαιρο
Απ. Το ποδόσφαιρο το ξεκίνησα από τις Ακαδημίες του Μακεδονικού Κοζάνης

3) Πότε και πως αποφάσισες ότι θες να αγωνίζεσαι ως τερματοφύλακας; Έχεις αγωνιστεί και σε κάποια άλλη θέση στο παρελθόν;
Απ. Αποφάσισα ότι θα γίνω τερματοφύλακας από την πρώτη χρόνια που ξεκίνησα το ποδόσφαιρο

4) Σε ποιες ομάδες έχεις αγωνιστεί μέχρι τώρα;
Απ. Στην Κοζάνη 2004 και στην ΕΠΣ Κοζάνης.

5) Ποια ομάδα υποστηρίζεις;
Απ.  Υποστηρίζω τον Ολυμπιακό

6) Με ποιον ποδοσφαιριστή  - τερματοφύλακα ταυτίζεσαι περισσότερο και ποιος είναι αυτός  που θαυμάζεις
Απ.  Με τον Marcus ter Stegen της Μπαρτσελόνα

7) Ποιον προπονητή από όσους συνεργάστηκες θαυμάζεις; Κάνεις ατομικές προπονήσεις για να βελτιωθείς κι αν ναι με ποιον προπονητή
Απ. Θαυμάζω τον κύριο Σάββα Σταφυλίδη και ναι φέτος έκανα ατομικές προπονήσεις με τον κύριο Δημήτρη Κοτταρίδη

8) Ποιον αγώνα δεν θα ξεχάσεις ποτέ;
Απ. Έναν αγώνα όταν ήμουν στις ακαδημίες του Μακεδονικού δεύτερη χρόνια στο πρό παιδικό έναν αγώνα με το Βελβεντό που χάσαμε στην τελευταία φάση του παιχνιδιού

9) ποια θεωρείς την ποιο δύσκολη έδρα που έχεις παίξει ;
Απ. Νομίζω πως η δυσκολότερη έδρα που έχω παίξει είναι της Άρδασσας

10) Ποιο  είναι το αγαπημένο σου χόμπι;
Απ. Το αγαπημένο μου χόμπι είναι το μπιλιάρδο

11) Ποια ήταν η καλύτερη σου στιγμή στο ποδόσφαιρο και ποια αυτή  που δε θες να τη θυμάσαι
Απ. Η καλύτερη μου στιγμή στο ποδόσφαιρο ήταν τα δυο συνεχόμενα χρόνια που  είχα πάει για δοκιμαστικά στην ομάδα του Ατρόμητου και δεν νομίζω να έχω κάποια στιγμή που να μην θέλω να θυμάμαι διότι από τα λάθη μας μαθαίνουμε και πρέπει να γινόμαστε καλύτεροι

12) Ποια επέμβαση θυμάσαι
Απ. Ένα τετ α τετ στα πρώτα δέκα δευτερόλεπτα φέτος με τον Βυζαντινό Αετό

13) Ποιο είναι το όνειρο σου ;
Απ. Το όνειρο μου είναι να είμαι μια ζωή αθλητής και να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ

14) Φτιάξε τη δική σου ιδανική 11άδα από το φετινό πρωτάθλημα της  Α'  Κατηγορίας
Απ.
Τέρμα: Πάντος (ΦΣ Κοζάνης )
Δεξί μπακ: Τρομπούκης Κ. (ΦΣ Κοζάνης )
Σέντερ μπακ :Σαββίδης (ΦΣ Κοζάνης ) Τσικόπουλος (Μακεδονικός )
Αριστερό μπακ :Γοδενόπουλος (Μακεδονικός)
Αμυντικά χάφ Τρομπούκης Θ. (Μακεδονικός) Τζούτζας (Μακεδονικός )
Αριστερό χάφ: Χατζηζήσης (Μακεδονικός)
Δεξί χάφ: Χατζίνικου (ΦΣ Κοζάνης )
Δεκάρι: Ματούλας (Μακεδονικός)
Σέντερ φορ:Δούμας (ΦΣ Κοζάνης )

Σχόλια