Διάφας Αργύρης: Ολοκλήρωση ή απλά η συνέχεια στον μαγικό κόσμο του αθλητισμού;;; - Δικαίωση ηθική, οικογενειακή - Ανταμοιβή για θυσίες μιας ζωής!

Διορισμός σε κεντρική οργανική θέση του δημόσιου τομέα σε νομό της επιλογής μου.
Ήταν εκείνη η μέρα 13 Μαρτίου 2005 που έμελλε να αλλάξει την ζωή μου όταν σήκωσα την γαλανόλευκη ψηλά.
Πρωταθλητής Ευρώπης στο Ολυμπιακό αγώνισμα του Ταεκβοντό και τώρα η δικαίωση και η αναγνώριση έρχεται να κλειδώσει με τον καλύτερο τρόπο.



Η στήριξη πίσω από αυτή την διαδρομή τεράστια.Έχοντας έναν τεράστιο σύλλογο να με στηρίζει και να με καθοδηγεί σε κάθε μου βήμα, τον σύλλογο μου την Μακεδονική Δύναμη Κοζάνης και ένα επιτελείο πρόθυμων γυμναστών να εργάζεται μαζί μου δεν θα μπορούσα  να είμαι πιο περήφανος από ποτέ.



Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον δάσκαλό μου κ. Χρήστο Αλμασίδη που ήταν ο άνθρωπος που με προετοίμασε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ζούσαμε μαζί καταθέταμε την ψυχή μας πρωί και βράδυ επειδή πιστεύαμε στα τρελά όνειρά μας και μας βγήκαν αληθινά.



Δάσκαλε μου σε ευχαριστώ για όλα!!!

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές μου που ήταν υπεύθυνοι στην εθνική προετοιμασία μου ενόψει του πανευρωπαϊκου κ. Ιακωβάκη Αποστόλη και κ. Γκότση Αλέκο.Τέλος θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που ποτέ δεν έπαψαν να πιστεύουν στις δυνατότητες μου και στήριξαν με τον καλύτερο τρόπο τις επιλογές που κάναμε με τον δάσκαλο μου ώστε να βρεθούμε στην κορυφή.

Ποτέ μην πάψετε να πιστεύετε, ποτέ μην σταματήσετε να ονειρεύεστε γιατί τα όνειρα είναι για τους αθλητές και οι ομάδες για να τα πραγματοποιούν.





Διάφας Αργύρης
από το προσωπικό του προφίλ σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης 

Σχόλια