Ευχαριστήρια ανακοίνωση του Χάρη Σακαλή


Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που συνεργάστηκα στον ΕΘΝΙΚΟ ΒΑΤΕΡΟΥ. Είτε παράγοντες είτε παίκτες. Θα μπορούσα να τους αναφέρω όλους ξεχωριστά αλλά να μου επιτραπεί να μην το κάνω. Εξάλλου βλέποντας την ανακοίνωση θα καταλάβουν όλοι ( ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ - ΠΑΙΚΤΕΣ ) ποιους εννοώ. 

Πραγματικά αυτά τα 3.5 χρόνια που έπαιξα γι'  αυτήν την ομάδα θα μου μείνουν αξέχαστα. Αν και τις περισσότερες φορές είχαμε να αντιμετωπίσουμε προβλήματα βαθμολογικά και όχι μόνο, εμείς πάντα ήμασταν ΕΝΑ σαν γροθιά και βγαίναμε δυνατοί απ' όλα και στο τέλος ήμασταν εμείς αυτοί που χαμογελούσαμε. 



Θεωρώ λοιπόν πως ο κύκλος μου σ' αυτήν την ομάδα έκλεισε αλλά δεν θέλω να πω ΑΝΤΙΟ άλλα ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ.

Είμαι πολύ χαρούμενος που αποτελώ κομμάτι της ιστορίας του ΕΘΝΙΚΟΥ ΒΑΤΕΡΟΥ. Θεωρώ λοιπόν ότι τίμησα αυτήν την ομάδα και αυτήν την φανέλα μέχρι την τελευταία στιγμή που φεύγω. Ότι ήμουνα σωστός χωρίς να έχω την παραμικρή πρόθεση να προσβάλλω ή να στεναχωρήσω κανέναν. 



Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΒΑΤΕΡΟΥ με την ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ να συντάξει μια καλή και ανταγωνιστική ομάδα στο πρωτάθλημα. 

Η φανέλα του ΕΘΝΙΚΟΥ ΒΑΤΕΡΟΥ είναι βαριά για να κλειστεί στο ντουλάπι των αποδυτηρίων. 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

Υ.Γ1 Λυπήθηκα πολύ όταν έμαθα για τον θάνατο του αγαπημένου μας ΗΡΑΚΛΗ που ήτανε πραγματικά δίπλα στην ομάδα μολονότι αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. 
ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΗΡΑΚΛΗ

Υ.Γ2 Δεν πρόκειται να πανηγυρίσω κανένα γκολ ( ΑΝ ΒΑΛΩ ) απέναντι στον ΕΘΝΙΚΟ ΒΑΤΕΡΟΥ. 

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...!!!

Χάρης Σακαλής

Σχόλια