Στην ΑΕΠ Κοζάνης ο Κωνσταντίνος Τρομπούκης ; Ευχαριστήριο του νεαρού ποδοσφαιριστή που έμεινε ελεύθερος από την Κοζάνη



Νιώθω την ανάγκη, να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, το Δ.Σ. του ΦΣ ΚΟΖΑΝΗ και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο κ. Αδαμίδη, οι οποίοι σεβόμενοι την επιθυμία μου να επιχειρήσω ένα «βήμα» παραπάνω, για τη συνέχεια της ποδοσφαιρικής μου διαδρομής, με αποδέσμευσαν από την ομάδα, δίνοντας μου το «ελευθέρας» και ταυτόχρονα τη δυνατότητα να «κυνηγήσω» τα ποδοσφαιρικά μου όνειρα, σε υψηλότερο επίπεδο. Εύχομαι τα καλύτερα, στη Διοίκηση, στο προπονητικό team και στους μέχρι πρότινος συμπαίκτες μου στην ομάδα της ΚΟΖΑΝΗΣ. Να είναι υγιείς και να πετύχουν τους στόχους τους. Τους ευχαριστώ για όλα όσα πήρα κατά τη διάρκεια της παρουσίας μου εκεί, καθώς επίσης και για όλα όσα έμαθα δίπλα τους. 
 Με εκτίμηση & σεβασμό Κωνσταντίνος Τρομπούκης