Ξεκίνησαν οι εγγραφές στην Ακαδημία Ποδοδοσφαίορυ Βοΐου "η Ένωση"

Οι εγγραφές των τμημάτων της Ακαδημίας ποδοσφαίρου Βοΐου άρχισαν από σήμερα 1 Αυγούστου... Κάντε την εγγραφή σας επικοινωνώντας μαζί μας μέσο μηνύματος ή  καλέστε στο 6983450407.

*Για τις εγγραφές θα χρειαστούμε φωτογραφία και επίσκεψη στο καρδιολόγο για να βγάλουμε κάρτα υγείας.

*Τα τμήματα που θα δημιουργηθούν θα ανακοινωθούν μόλις ολοκληρωθούν οι εγγραφές ευελπιστώντας να είναι κ8 κ10 κ12 κ16 για να είναι ευχαριστημένοι όλοι οι μικροί μας φίλοι.

*Η μηνιαία συνδρομή θα είναι 15€

* Είμαστε επίσης στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε τον προπονητή των τμημάτων Ευθύμης Παπακώστας όπου παρακάτω θα δείτε και θα μάθετε λίγα πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία του στο χώρο του ποδοσφαίρου.

Βιογραφικό Παπακώστας Ευθύμιος 25 ετών
Ξεκίνησα το ποδόσφαιρο από την Ακαδημία Γρεβενά Αεράτα όπου αγωνίστηκα μέχρι τα 16 μου με συμμετοχές σε Δ'  εθνική και βασικός στέλεχος στις μικτές δυτικής Μακεδονίας. 
Έπειτα το 2013-2015 ήμουν στην κ20 του Άρη Θεσσαλονίκης, 2015-2016 (το πρώτο μισό στον Πυρσό Γρεβενών, το δεύτερο μισό στην Κοζάνη Γ' εθνική). 

Το 2016 ξεκίνησα τις σπουδές μου ως κοινωνιολόγος στην Λέσβο και τις χρονιές 2017-2020 ήμουν προπονητής στην Ακαδημία Απόλλων Βουναρακίου (Ακαδημία του ΠΑΟΚ) στα τμήματα κ-6, κ-10 κ-12. Ταυτόχρονα το 2016-2017 έπαιζα στον Αίγερο Μυστεγνών (πρωταθλητής Λέσβου) και τον τελευταίο χρόνο αγωνίστηκαν στον Παπανικολή Ερεσσού.

Είμαι κάτοχος uefa d, uefa C.

Σχόλια